وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی رمضانی چابک را به عنوان مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های این وزارتخانه منصوب کرد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از مهر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی رمضانی چابک را به عنوان مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های این […]

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی رمضانی چابک را به عنوان مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های این وزارتخانه منصوب کرد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از مهر

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حکمی مهدی رمضانی چابک را به عنوان مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌های این وزارتخانه منصوب کرد.

مشروح متن حکم اسماعیلی به این ترتیب است:

«جناب آقای مهدی رمضانی چابک

نظر به مراتب تعهد و تجارب جنابعالی و بنا بر پیشنهاد معاون محترم حقوقی و امور مجلس و استان‌ها به موجب این حکم به سمت مدیر کل دفتر هماهنگی امور استان‌ها منصوب می شوید. امید است با اتکال به خداوند قادر متعال و همکاری و تعامل با حوزه های مربوطه نسبت به انجام اقدامات ذیل اهتمام جدی داشته باشید:

-برقراری ارتباط مستمر هماهنگی و تقویت تعاملات بین ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استانها با معاونت ها و ادارات ستادی تابعه و نیز بخش های ستادی و استانی سازمان های تابعه

-زمینه‌سازی و پیگیری تعامل سازنده مدیران کل استانی با سایر دستگاه‌های استان به ویژه با نمایندگان محترم ولی فقیه، استانداران گرامی و دیگر مقامات استانی

-نظارت و پیگیری مستمر بر تحقق مفاد مندرج در احکام انتصاب مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها

-نیازسنجی و بررسی مسائل و مشکلات ادارات کل استانی

-اخذ و ارائه گزارش از نحوه اجرای برنامه های ابلاغی

مزید توفیق جنابعالی را در خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق اهداف دولت مردمی ظل توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهبری حکیمانه حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) از خداوند منان خواستارم.»

مهدی رمضانی چابک کارمند رسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متولد سال ۱۳۶۴ و دانش آموخته دکترای سیاست گذاری عمومی است. از جمله سوابق اجرایی و مدیریتی وی می توان به مدیرکل حوزه ریاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین، رئیس هیئت مدیره سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، قائم مقام معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین و … اشاره کرد.