سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: کمیسیون هنوز در خصوص گزارش ابعاد فوت خانم مهسا امینی به جمع بندی نهایی نرسیده و پس از جمع بندی نهایی در نشست آتی کمیسیون،این گزارش جهت قرائت به صحن مجلس خواهد رفت. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، علی حدادی در گفت‌وگو […]

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها تاکید کرد: کمیسیون هنوز در خصوص گزارش ابعاد فوت خانم مهسا امینی به جمع بندی نهایی نرسیده و پس از جمع بندی نهایی در نشست آتی کمیسیون،این گزارش جهت قرائت به صحن مجلس خواهد رفت.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از ایسنا، علی حدادی در گفت‌وگو با ایسنا، با تشریح جلسه امروز کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها، اظهارکرد: در جلسه امروز کمیسیون آقایان ابوترابی و آصفری با رای اعضای کمیسیون برای عضویت در شورای عالی مبارزه با پولشویی و تروریسم از سوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها به صحن مجلس معرفی شدند تا رای گیری لازم در صحن مجلس صورت گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد: همچنین در جلسه امروز کمیسیون ادامه رسیدگی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات شوراهای اسلامی کشور و انتخاب شهرداران در دستور کار قرار گرفت و بخشی از آن به رای گذاشته شد و پس از جمع بندی نهایی این طرح به صحن مجلس ارائه خواهد شد.
سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در ادامه تصریح کرد: در خصوص ابعاد پرونده فوت خانم مهسا امینی نیز هنوز کمیسیون به جمع بندی نرسیده است و پس از جمع بندی این گزارش در نشست آتی کمیسیون در روز سه شنبه جهت قرائت به صحن مجلس ارائه خواهد شد