خدمات ارائه شده به بیماران خاص وصعب العلاج از موهبت های جمهوری اسلامی است. مراسم تقدیر از پزشکان و موسسات نمونه طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت در ششمین روز هفته بیمه سلامت برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت استان اصفهان، حجه الاسلام والمسلمین […]

خدمات ارائه شده به بیماران خاص وصعب العلاج از موهبت های جمهوری اسلامی است.

مراسم تقدیر از پزشکان و موسسات نمونه طرف قرارداد اداره کل بیمه سلامت در ششمین روز هفته بیمه سلامت برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی سازمان بیمه سلامت استان اصفهان، حجه الاسلام والمسلمین موسوی لارگانی تشکیل صندوق حمایت از بیماران خاص و صعب‌العلاج را یک حرکت بزرگ در جهت کاهش آلام این بیماران خواند.

در این‌مراسم حجه الاسلام و المسلمین موسوی لارگانی رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، تحت پوشش قرار دادن رایگان دهک های پایین جامعه را یک حرکت جهادی بزرگ دانسته و گفت خدمات بیمه سلامت چه در حوزه حمایت ازبیماران خاص و چه پوشش بیمه رایگان دهک‌های ضعیف جامعه، در راستای همان فرمایش مقام معظم رهبری است که یک بیمار نباید درد و رنجی به غیر از بیماری داشته باشد و الحمدالله این موضوعات در اداره کل بیمه سلامت استان اصفهان به بهترین نحو در حال اجرا است.

موسوی لارگانی با اشاره به تحریم های بی سابقه ظالمانه دارو و درمان علیه کشورمان گفت: پیشرفت های خیره کننده حوزه پزشکی خنثی کننده این تحریم ها بوده است.