️بی احتیاطی راننده در محور سنندج به مریوان حادثه مرگ رقم زد رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از برخورد یکدستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور سنندج- مریوان با ۳ کشته و یک مصدوم خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری در تشریح جزئیات این خبر […]

️بی احتیاطی راننده در محور سنندج به مریوان حادثه مرگ رقم زد

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان از برخورد یکدستگاه تویوتا لندکروزر با وانت نیسان در محور سنندج- مریوان با ۳ کشته و یک مصدوم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ عیسی گوهری در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت؛ ️دقایقی قبل یک دستگاه تویوتا لندکروزر با یک دستگاه وانت نیسان در کیلومتر ۱۴ محور سنندج به مریوان با هم برخورد کردند.

وی افزود؛ با توجه به سبقت غیر مجاز تویوتا لندرکروزر از یک دستگاه سمند کرایه بین شهری که به صورت جزئی با آن از پهلو برخورد می کند، سمند به شانه خاکی جاده هدایت و با وانت نیسان از جلو برخورد می کند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان کردستان گفت: بلافاصله عوامل پلیس راه و عوامل امدادی در محل حاضر که متاسفانه به علت شدت برخورد این دو دستگاه خودرو، راننده و سرنشین وانت نیسان و راننده تویوتا لندکروزر فوت می کنند و سرنشین لندکروزر نیز مصدوم می شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان با بیان اینکه علت تامه تصادف تجاوز به چپ از جانب راننده تویوتا لندکروزر تشخیص داده شده است، تصریح کرد؛ با توجه به کوهستانی بودن محورهای استان رانندگان از شتاب و عجله پرهیز و ضمن رعایت سرعت مطمئنه و از انحراف به چپ جدا خودداری کنند تا شاهد چنین حوادث ناگواری برای شهروندان نباشیم.