فرماندار اصفهان با حضور در بخش مرکزی اصفهان، از روستاهای زغمار، شیدان، رحیم آباد و هرمز آباد و پروژه های در دست ساخت این روستاها بالاخص جاده زغمار به شیدان بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی احمدیضمن گفتگو با دهیاران و شوراهای اسلامی این روستاها، از نزدیک در جریان مسائل و […]

فرماندار اصفهان با حضور در بخش مرکزی اصفهان، از روستاهای زغمار، شیدان، رحیم آباد و هرمز آباد و پروژه های در دست ساخت این روستاها بالاخص جاده زغمار به شیدان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدعلی احمدی
ضمن گفتگو با دهیاران و شوراهای اسلامی این روستاها، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها قرار گرفت.

فرماندار اصفهان همچنین در بازدید از تولیدی قارچ داستانپور عنوان کرد: توجه به تولید از اهمیت والایی برخوردار بوده و زمینه ساز اشتغال است.
احمدی افزود: مسئله تولید و اشتغال باید با استفاده از ظرفیت خوب مردمی مرتفع گردد، چراکه این مهم صرفا توسط دستگاه های دولتی محقق نخواهد شد.
وی تأکید کرد: باید نیازها و ظرفیت های خوب شهرستان را به طور تخصصی و منطقه ای شناسایی و بررسی کنیم و برنامه ریزی های لازم را در این خصوص انجام دهیم.

فرماندار اصفهان اظهار داشت: علیرغم اقدامات مثبت انجام شده در روستاها، اما هنوز تا رسیدن به شرایط مطلوب فاصله بسیاری وجود دارد که باید با همکاری بین بخشی و همراهی و مشارکت مردم در راستای رفع این مشکلات گام برداریم.
احمدی افزود: باید اقدامات مؤثری در راستای رفع نقاط حادثه خیز و بهسازی و آسفالت معابر، اصلاح ورودی و روشنایی روستاها و ایجاد و توسعه فضاهای آموزشی، بهداشتی و ورزشی انجام شود.
خبرنگار: الهام خانی