رسانه‌ها در انتخاب نماینده اصلح، مردم را تنها نگذارند معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: رسانه‌ها در انتخاب اصلح به مردم کمک کنند و مردم را تنها نگذارند و ویژگی‌های یک نماینده مردمی و متعهد را به مردم معرفی کند.   به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور […]

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان گفت: رسانه‌ها در انتخاب اصلح به مردم کمک کنند و مردم را تنها نگذارند و ویژگی‌های یک نماینده مردمی و متعهد را به مردم معرفی کند.
  

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، محمدرضا جان‌نثاری، شامگاه چهارشنبه دوم اسفندماه، در شورای اطلاع‌رسانی استان که با حضور مدیران رسانه‌ها برگزار شد، ضمن تقدیر از اصحاب رسانه استان، گفت: رسانه در جهت‌گیری درست جامعه و مسئولین نقش بسزایی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان ادامه داد: در استان اصفهان قدرت رسانه‌ای و توان خبرنگاران خوب و شایسته است.

وی گفت: در شورای اطلاع‌رسانی استان از ابتدا تاکنون تلاش کردیم تا مبنای ارتباط مسئولان، رسانه‌های رسمی باشند.

جان‌نثاری افزود: همچنین تلاش کردیم رسانه‌ها در امورات مربوط به خود حضور فعال داشته باشند، البته ادعا نمی‌کنیم که همیشه این مهم به‌صورت کامل اتفاق افتاده؛ اما رویکرد ما از ابتدا تاکنون بر همین مبنا بوده است.

وی تأکید کرد: چندین بار نیز در شورای اطلاع‌رسانی استان تأکید و تصویب کردیم تا مسئولین استان پاسخگوی رسانه‌های رسمی که به‌صورت صحیح و در روالی تعریف شده پرسش‌های خود را مطرح می‌کنند باشند در غیر این صورت با مدیر آن مجموعه برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اصفهان اظهار کرد: اصل بر اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی است مگر اینکه موردی متضاد با امنیت ملی جامعه باشد.

جان‌نثاری خاطرنشان کرد: البته انتظار ما از رسانه‌ها تنویر افکار عمومی به‌جای اطلاع‌رسانی صرف است تا مباحث برای مردم شفاف و روشن باشد و اخبار همراه با تحلیل و تفسیر در اختیار مردم قرار بگیرد.