جریان زلال این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد/بهترین فقهای اهل سنت، احادیث بلندپایه را از حضرت فاطمه در کتب معتبر نقل کردند استاندار کردستان گفت: افتخار می‌کنیم که نظام ولایی و الهی ما پرچمدار جریان حق است و جریان زلال این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان […]

استاندار کردستان گفت: افتخار می‌کنیم که نظام ولایی و الهی ما پرچمدار جریان حق است و جریان زلال این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛اسماعیل زارعی کوشا استاندار کردستان صبح امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر ۳ شهید گمنام در سنندج اظهار داشت: امروز در مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای گمنام هستیم اما گمنامی برای ماست و نامداری آنها در عرش اعلی و برای ملکوتیان است.

وی گفت: این حضور جز با دعوت خود شهیدان برای کسی میسر نمی‌باشد و لذا این حضور شما را تبریک می‌گویم که در تشییع پیکر بهترین فرزندان این ملت حضور یافتید.

وی افزود: امروز روزی است که همه مسلمانان مقامی را گرامی می‌دارند که در تمام منابع معتبر اهل تشیع و اهل تسنن جزو برترین زنان عالم بوده است.

استاندار کردستان ادامه داد: بهترین فقهای اهل سنت، احادیث بلندپایه را از حضرت فاطمه در کتب معتبر نقل کردند و فرمودند که حضرت زهرا برترین زنان گذشتگان تا آیندگان است، دختری که به تعبیر یکی از علمای اهل سنت، آیات متعددی در وصف حضرت فاطمه وجود دارد.

وی یادآور شد: امروز تشییع شهدای گمنام است، شهدایی که دل در گرو آرمان‌های بلند نظام داشتند تا این مرزوبوم و نوامیس این میهن را از لوث متجاوزان محافظت کردند.

وی گفت: امروز در کشور فضای کشور و استان ما معطهر به شهداست یک پیام بزرگ برای آحاد ملت و بویژه کارگذاران ملت است که این پست و مدیریت‌ها به ارزش خون این شهیدان است لذا فراموش نکنیم که این امنیتی که در دایره مرزها و کشور حاکم است به برکت این خون شهداست.

استاندار کردستان عنوان کرد: ما همواره شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل می‌کردیم و امروز سراسر عالم شاهد بزرگترین جنایت‌های تاریخی است که بیش از ۱۸ هزار از مردم بی‌دفاع را به خاک و خون کشیدند.

وی گفت: به فضل الهی تمام وعده‌های الهی و پیش‌بینی امام راحل ما جامه عمل پوشیده و به تحقق رسیده و نابودی اسرائیل هم محقق خواهد شد و ما افتخار می‌کنیم که نظام ولایی و الهی ما پرچمدار جریان حق است و جریان زلال این انقلاب ناخالصی نمی‌پذیرد.