پیام تقدیر وتشکر «فرزاد مرادی»، رییس حزب همت استان کردستان در پی اقدامات وتلاش دلسوزانه «دکتر زارعی کوشا» استاندار کردستان در جهت رفع مشکلات شهروندان به دلیل بارش سنگین برف وحضور در بین عامه مردم این استان. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام به شرح ذیل است: «بسم الله الرحمن […]

پیام تقدیر وتشکر «فرزاد مرادی»، رییس حزب همت استان کردستان در پی اقدامات وتلاش دلسوزانه «دکتر زارعی کوشا» استاندار کردستان در جهت رفع مشکلات شهروندان به دلیل بارش سنگین برف وحضور در بین عامه مردم این استان.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، متن پیام به شرح ذیل است:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

جناب آقای دکتر زارعی کوشا استاندار محترم و مردمی استان کردستان:

شکوفایی، بالندگی و استحکام درونی از مولفه های قدرت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است که مرهون زحمات بی وقفه و مجاهدانه بزرگوارانی چون شماست که با تکیه بر ایمان و روحیه جهادی و بسیجی در عرصه های گوناگون، با خدمات رسانی به مردم شریف تبلور می یابد.
طی این سه ماه مسئولیت خطیر شما به عنوان استاندار کردستان، به همه ما ثابت شد که یک نیروی جوان دلسوز و انقلابی به عنوان یک آیینه تمام معنا،از جنس اخلاص وانسانیت دلسوزانه در جهت خدمت به مردم شهر و دیار خود از هر فرصتی، ودر هر شرایطی، در طول شبانه روز، هیچ کوتاهی نکرده و نخواهید کرد، واین مایه مباهات وافتخار بزرگیست وخداوند منان را شاکریم که امروزه کردستان پشتوانه ای همچون دکتر زارعی کوشا و مجموعه همکاران پر تلاش ودلسوزی را برای حل وفصل مشکلات آینده خود دارد.

لذا، بر خود واجب میدانم از زحمات و مساعدت های جنابعالی و همکاران محترمتان،در راستای خدمت رسانی به عموم مردم کردستان و تلاش ها و پیگیری های دلسوزانه شما و کلیه دست اندرکاران این امر،که الگوی بارز رفتار، دستورات قرآن و«اسلام ناب محمدی» را انتقال می هید، مسبب خشنودی و رضایت مردم عزیز گردیده ای، تقدیر و تشکر می نمایم.

از پیشگاه خداوند متعال برای شما برادر بزرگوار و دلسوز،آرزوی توفیقات روز افزون را دارم.

«فرزاد مرادی رئیس حزب همت استان کردستان»

کویستان عبدالحکیمی /کردستان