رئیس کل دادگستری استان کردستان از حوزه قضایی سقز و زندان این شهرستان بازدید کرد حجت الاسلام والمسلمین حسینی در معیت معاونین خود در حوزه های مختلف ، ضمن حضور در دادگستری شهرستان سقز از بخش مختلف این حوزه قضایی بازدید کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رئیس کل دادگستری استان […]

رئیس کل دادگستری استان کردستان از حوزه قضایی سقز و زندان این شهرستان بازدید کرد

حجت الاسلام والمسلمین حسینی در معیت معاونین خود در حوزه های مختلف ، ضمن حضور در دادگستری شهرستان سقز از بخش مختلف این حوزه قضایی بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ رئیس کل دادگستری استان کردستان در جریان این بازدید که ۴ ساعت به طول انجامید ضمن بازدید از تک تک شعبات دادگستری سقز ، بر اولویت رسیدگی به پرونده های مسن و کثیرالشاکی تاکید کرد.

حجت الاسلام حسینی اظهار داشت : با توجه به اینکه شهرستان سقز از نقاط معدن خیز استان به شمار می رود ، نظارت جدی و موثر در حوزه معادن توسط مسئولین قضایی این شهرستان مورد تاکید است.
وی در حاشیه این بازدید ضمن دیدار با چند تن از مراجعین مردمی بر استفاده بیش از پیش قضات و کارکنان از سامانه های ایجاد شده توسط معاونت فناوری و اطلاعات قوه قضاییه تاکید کرد و افزود: میزان ابلاغ الکترونیک در حوزه قضایی سقز ۲/۹۸ درصد است که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد صدور تمامی ابلاغات بصورت الکترونیک در استان باشیم.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بر مقابله جدی با تصرفات اراضی ملی و منابع طبیعی استان تاکید کرد و بیان داشت: تثبیت صدور اسناد اراضی کشاورزی در این شهرستان ضروری است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان در ادامه این بازدید در معیت معاون قضایی و دبیر ستاد ساماندهی زندانیان و کاهش جمعیت کیفری استان به زندان مرکزی سقز رفت و از نزدیک با زندانیان این شهرستان ملاقات کرد.
حجت الاسلام حسینی،ضمن بررسی درخواست زندانیان ، دستور پیگیری این درخواستها را صادر و با آزادی ۶ نفر از زندانیان از طریق استفاده از تسهیلات ارفاقی موافقت نمودـ