مطابق با بررسی‌های انجام شده از سایت “قطر ایرویز”، پرواز یک طرفه از مبدأ تهران به مقصد دوحه در ۲۵ نوامبر، مصادف با دیدار تیم ملی ایران با ولز، با قیمت حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،مسابقات فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ در […]

مطابق با بررسی‌های انجام شده از سایت “قطر ایرویز”، پرواز یک طرفه از مبدأ تهران به مقصد دوحه در ۲۵ نوامبر، مصادف با دیدار تیم ملی ایران با ولز، با قیمت حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان عرضه می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،مسابقات فوتبال جام‌جهانی ۲۰۲۲ در حالی قرار است از تاریخ ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر سال جاری در کشور قطر برگزار شود که قیمت پکیج‌های ارائه شده برای علاقه‌مندان ایرانی جهت تماشای مسابقات این رویداد بین‌المللی بعضاً سنگین و غیرمنطقی است. در حال حاضر قیمت تورهای قابل عرضه برای شهروندان ایرانی چیزی بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون تومان برای تماشای یک یا دو دیدار از مجموع سه دیدار تیم ملی به فروش می‌رسد. ناگفته پیداست که هزینه‌های گزاف برای شرکت در این رویداد تا چه حد موجب بی‌میلی و انصراف طرفداران فوتبال ایران از حضور و تماشای مسابقات فوتبال شده است.