جشن تجلیل از فرزندان ممتاز مقطع ابتدایی طلاب حوزه علمیه اصفهان برگزار شد جشن تجلیل از فرزندان ممتاز مقطع ابتدایی طلاب حوزه علمیه اصفهان در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام احمد حیدر نام هدف از برگزاری این مراسم را توجه به اهمیت علم و دانش […]

جشن تجلیل از فرزندان ممتاز مقطع ابتدایی طلاب حوزه علمیه اصفهان برگزار شد

جشن تجلیل از فرزندان ممتاز مقطع ابتدایی طلاب حوزه علمیه اصفهان در خیمه حسینی گلستان شهدا اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام احمد حیدر نام هدف از برگزاری این مراسم را توجه به اهمیت علم و دانش در خانواده طلاب و روحانیون بیان کرد و اظهار داشت: این مراسم به منظورتقدیر از فرزندان و پدرها و مادرانی که برای علم آموزی فرزندان خود تلاش میکنند، برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم از ۱۸۰۰نفر از فرزندان ممتاز مقطع ابتدایی طلاب حوزه علمیه اصفهان تجلیل شد.

معاون اجرایی مرکز خدمات حوزه علمیه اصفهان از حمایت ویژه این مرکز از ممتازین فرزندان طلاب در مقاطع مختلف یاد کرد واضافه کرد: به همین منظور تاکنون از ۱۴۰۰نفر دانش آموزان مقطع متوسطه و ۵۰۰نفر دانشجو در مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری نیز تقدیر به عمل آمده است.

شایان ذکر است این مراسم با برنامه های مختلف شاد و فرهنگی برای دانش آموزان و خانواده آن ها همراه بود و بن خرید کالا از نمایشگاهی که در سالن اجتماعات گلستان شهدا اصفهان برگزار شده بود به عنوان هدیه به آنان اهدا شد.
خبرنگار: الهام خانی