یکی از جدیدترین میادین شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی مربوط به نبرد شمشیر قدس در مه ۲۰۲۱ است؛ به طوری که بعد از پایان جنگ، اشغالگران حتی یک نشانه پیروزی برای خود نیافتند. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،کتاب «رژیم موقت مفهوم و پژوهش‌های تخصصی» که توسط مرکز مطالعات […]

یکی از جدیدترین میادین شکست اطلاعاتی و نظامی رژیم صهیونیستی مربوط به نبرد شمشیر قدس در مه ۲۰۲۱ است؛ به طوری که بعد از پایان جنگ، اشغالگران حتی یک نشانه پیروزی برای خود نیافتند.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری تسنیم ،کتاب «رژیم موقت مفهوم و پژوهش‌های تخصصی» که توسط مرکز مطالعات و پژوهش‌های الاتحاد تألیف و منتشر شده، در مباحثی تخصصی به بررسی پدیده فروپاشی رژیم موقت صهیونیستی پرداخت است. این کتاب در فصل اول مفهوم رژیم موقت و اذعان شخصیت‌های مختلف بین‌المللی و صهیونیستی به این موضوع را مورد اشاره قرار داده و در فصل‌های بعدی به بررسی ساختارهای امنیتی و تشکیلاتی سرویس‌های جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی پرداخته و در ادامه بحران‌های فراروی اسرائیل که منجر به این فروپاشی می‌شود را برشمرده است.