مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: تخصیص سهمیه سوخت به کمباین‌ها وتراکتور‌ها استان فقط براساس پلاک وکارت سوخت انجام می‌پذیرد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،اسداله طاهری از عدم تخصیص سهمیه سوخت به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک با هدف شناسایی مصرف کنندگان واقعی […]

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس گفت: تخصیص سهمیه سوخت به کمباین‌ها وتراکتور‌ها استان فقط براساس پلاک وکارت سوخت انجام می‌پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس،اسداله طاهری از عدم تخصیص سهمیه سوخت به ماشین آلات کشاورزی فاقد پلاک با هدف شناسایی مصرف کنندگان واقعی وجلوگیری از توزیع خارج از شبکه فرآورده‌های نفتی خبرداد.
طاهری با بیان اقدامات موثر منطقه در خصوص مقابله و جلوگیری از قاچاق فرآورده‌های نفتی در استان گفت: اجرای کامل طرح درخواست الکترونیکی فرآورده‌های نفتی، شناسایی مصرف کنندگان واقعی بخش کشاورزی و تخصیص سهمیه سوخت به ماشین آلات و ادوات کشاورزی دارای پلاک ویا شناسه صنفی از جمله اقدامات منطقه است.
وی با اشاره به این که از ابتدای مهر ماه تخصیص سهمیه سوخت به کمباین‌ها و تراکتور‌ها براساس کارت سوخت انجام می‌پذیرد افزود: به دلیل موقعیت استراتژیک استان فارس در تولید محصولات زراعی و همچنین برداشت این محصول‌ها در جنوب کشور، تا پایان شهریور ماه به صورت موقت به آن‌ها سوخت داده شد است.
مدیر منطقه فارس تعداد کمباین‌ها وتراکتور‌های فعال استان را به ترتیب سه هزار و ۳۷۰ و ۳۱ هزار و ۱۴۰ دستگاه اعلام واظهار کرد: از این تعداد ۸۳ درصد کمباین‌ها و ۹۰ درصد تراکتور‌ها پلاک گذاری شده اند و بر اساس آب و هوای منطقه، تعداد سیلندر ادوات و نوع برداشت، سهمیه دریافت می‌نمایند.
این مقام مسئول تصریح کرد، کمباین داران و تراکتوردارانی که هنوز موفق به اخذ پلاک نشده اند می‌توانند به پلیس راهور مراجعه نمایند تا پس از انجام مراحل پلا ک گذاری سوخت به این ادوات تعلق گیرد.