سارق دکترنما در”سنندج” دستگیر شد رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارق دکتر نما در” سنندج “خبر داد.  به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ” فرامر زشاکری” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانم های مسن در سنندج، بررسی موضوع  به صورت […]

سارق دکترنما در”سنندج” دستگیر شد


رئیس پلیس آگاهی استان از شناسایی و دستگیری سارق دکتر نما در” سنندج “خبر داد.


 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سرهنگ” فرامر زشاکری” در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از خانم های مسن در سنندج، بررسی موضوع  به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.


وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با اشراف اطلاعاتی و اقدامات پلیسی سارق دکتر نما  را شناسایی، که پس از هماهنگی با مراجع قضایی در عملیاتی ضربتی دستگیر شد.
رئیس پلیس آگاهی استان کردستان با بیان اینکه سارق از افرادغیر بومی استان بوده، گفت: متهم با انتخاب افراد سالخورده و بیمار در نزدیکی مراکز پزشکی خودش را به عنوان پزشک  معرفی و با معاینه آنها و خوراندن دارو، طلاجات آنها را سرقت می کرد.


 سرهنگ شاکری در ادامه با اشاره به اعتراف متهم، گفت: تعدادی تجهیزات پزشکی و دارو ، مبلغ ۵ میلیون تومان  وجه نقد و ۱۰۰ میلیون تومان سکه از سارق کشف شد.
رئیس پلیس آگاهی کردستان با اشاره به اینکه ارزش ریالی اموال کشف شده از متهم بیش از یک میلیارد است از شهروندان خواست ، افرادی که دراین رابطه شاکی می باشند به پلیس آگاهی استان  مراجعه کنند.

کویستان عبدالحکیمی