پلمب یک واحد دامداری به علت کشتار غیرمجاز دام سنگین در شهرستان لنجان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان گفت: یک واحد دامداری در منطقه زیرآب زرین شهر که اقدام به کشتار غیر مجاز دام سنگین نموده بود با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی پلمب شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به […]

پلمب یک واحد دامداری به علت کشتار غیرمجاز دام سنگین در شهرستان لنجان

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان گفت: یک واحد دامداری در منطقه زیرآب زرین شهر که اقدام به کشتار غیر مجاز دام سنگین نموده بود با دستور مقام قضایی و همکاری نیروی انتظامی پلمب شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان؛ دکتر محمد رضا جعفریان (رئیس شبکه) اعلام نمود: بر اساس گزارشات واصله مردمی مبنی بر کشتار غیر مجاز دام سنگین در یک بجاب دامداری در منطقه زبرآب زرین شهر، کارشناسان شبکه دامپزشکی این شهرستان با رصد، پیگیری و بررسی های لازم با زیر نظر قرار دادن دامداری مذکور، با هماهنگی مقام قضایی شهرستان و همکاری نیروی انتظامی از کلانتری ۱۱ زرین شهر، به محل دامداری مذکور ورود نموده و لاشه گاو ماده ای که در محل بطور غیر مجاز ذبح شده بود را کشف و پس از اخذ دستور از مقام قضایی، لاشه توقیف، و برای بررسی های بیشتر به کشتارگاه صنعتی دام زرین شهر انتقال داده شد.

دکتر جعفریان در ادامه افزود: با همکاری نیروی انتظامی، متخلفین مرتبط با کشتار غیرمجاز در محل این دامداری بازداشت و جهت بررسی های بیشتر و طی مراحل قانونی به کلانتری انتقال داده شدند و دامداری مذکور به دستور مقام قضایی تا روشن شدن تمامی جوانب پرونده پلمب گردید.

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان لنجان درپایان با بیان اینکه خط قرمز دامپزشکی سلامت جامعه و بهداشت مواد غذایی است، از مردم آگاه زرین شهر بخاطر هوشیاری لازم و همکاری با شبکه دامپزشکی لنجان تشکر و قدردانی نمودند.