جلسه دیدار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با مدیران استان و شعب شهرستانهابه گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهاندکتر نیکزاد-رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی جلسه ای با مهندس خانی-مدیرکل، حجت الاسلام و المسلمین عباس آبادی-قائم مقام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین، روسای ادارات و مدیران شعب بنیاد مسکن انقلاب […]

جلسه دیدار رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با مدیران استان و شعب شهرستانها
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان
دکتر نیکزاد-رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طی جلسه ای با مهندس خانی-مدیرکل، حجت الاسلام و المسلمین عباس آبادی-قائم مقام مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه، معاونین، روسای ادارات و مدیران شعب بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اصفهان دیدار و گفتگو داشت.
در این جلسه دکتر نیکزاد-رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اهمیت مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی خاطر نشان کرد: طبق آمار واصله، میزان مقاوم سازی واحدهای مسکونی روستایی در استان اصفهان معادل ۴۵ در صد می باشد که با یک برنامه ریزی مدون، می توان بر اساس برنامه چشم انداز ١٠ ساله، تا پایان سال ١۴١٠ شاهد مقاوم سازی بیش از ٩٠ درصد واحدهای مسکن روستایی در استان اصفهان باشیم.
رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به وجود ۴٠ هزار روستای بالای ٢٠خانوار جمعیت دارای طرح هادی در کشور تصریح کرد: استان اصفهان خود دارای ٩٣۵ روستای بالای ٢٠ خانوار می باشد که همگی دارای طرح هادی بوده و نیاز است هر سال به میزان ١٠ درصد از کل این روستاها را در برنامه بازنگری طرح هادی قرار دهیم.
دکتر نیکزاد در پایان با اشاره به خدمات مستمر و فعالیتهای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح کشور افزود: بنیادمسکن برای مردم است، برای نظام است و توفیق خدمت گذاری در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی یک نعمت بشمار می رود.
در ابتدای این جلسه هر یک از مدیران شعب شهرستانها پس از معرفی و اعلام بیوگرافی مختصر، گزارش مبسوطی از عملکرد آن شهرستان ارائه نمودند.