طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست/ منطق اسلام در نقطه مقابل سیاست پلید صهیونیست‌ها قرار دارد/حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه نشانه استیصال و درماندگی اسرائیل است استاندار کردستان، خروش و انزجار مردم استان در محکومیت جنایت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در پی حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی […]

طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست/ منطق اسلام در نقطه مقابل سیاست پلید صهیونیست‌ها قرار دارد/حمله ددمنشانه رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه نشانه استیصال و درماندگی اسرائیل است

استاندار کردستان، خروش و انزجار مردم استان در محکومیت جنایت رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی در پی حمله وحشیانه به بیمارستان المعمدانی غزه را ارج نهاد و گفت: امروز این اجتماع، تعهد و حضور مومنانه هم اعلام حمایت از مردم عزیز فلسطین و غزه است و هم اعلام آمادگی برای پایان دادن به این جرثومه پلید و همچنین ادای یک تکلیف بزرگ است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ ” اسماعیل زارعی‌کوشا” پیش‌ازظهر امروز ۲۷ مهرماه در سخنرانی تجمع اعتراضی مردمی در محکومیت جنایات اسرائیل که از میدان آزادی تا انقلاب این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، شهیدان راه حق و عدالت و شهدای مظلوم جبهه مقاومت، حمله رژیم صهیونیستی به بیمارستان غزه را محکوم کرد و از حضور پر شکوه و گسترده مردم انقلابی و متدین کردستان که همواره حامی مظلومان عالم هستند، قدردانی کرد.

وی با اشاره به بمباران بیمارستان غزه در چند روز اخیر توسط اسرائیلی‌ها که هزاران زن و کودک مظلوم با حمله ضد بشریت آنان به درجه شهادت رسیدند، اظهار کرد: رژیمی که مدعی پیشرفته‌ترین سامانه‌های نظامی و دفاعی و پیچیده‌ترین مجموعه‌های اطلاعاتی، امنیتی و جاسوسی است با تمام فشاری که در طول ۷۵ سال گذشته به ملت مظلوم فلسطین وارد کرده و در سال‌های اخیر در باریکه غزه شدیدترین تحریم‌های ضد بشری را اعمال کرده اما همچنان شاهد مقاومت این ملت مظلوم است،
آری این منطق اسلام ماست.

وی خاطرنشان کرد: در ۱۵ مهرماه که جوانان غیرتمند فلسطینی به یکباره با پیش بینی آن مرد بزرگ الهی، آن شخصیت رزمنده جاوید اثر(احمد متوسلیان) ما که بیش از ۴۰ سال پیش فرمود : ما یک شب بر سرشان فرود خواهیم آمد، فرود آمدند و هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را در دنیا به چالش کشیدند.

استاندار کردستان با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی را در هم شکست، ادامه داد: فرودگاه‌ها و خروجی‌های کشور اشغالی فلسطین مملو از شهرک نشینان صهیونیستی بود که دنبال لانه موش و راهی برای فرار می‌گشتند و این منطق صهیونیست‌ها است.

طبق اظهارات زارعی کوشا منطق قرآن به ما این یقین را القا می‌کند که پیروزی نهایی از آن مومنان و فلسطینی‌ها است و به پیامبران و امت اسلامی وعده می‌دهد که یهودیان و صهیونیست‌ها شما را از خانه و کاشانه خودتان اخراج کردند، یقیتا عذاب و جبران الهی بلافاصله خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد:اگر این موجودیت پلید بیش از ۷ دهه به حضور ننگین خود در منطقه ادامه داده نتیجه عدم اعتماد کسانی بود که می بایست به جای مسیر سازش مسیر مقاومت را طی می‌کردند.

استاندار کردستان گفت:ما به عنوان ملت ایران افتخار می کنیم در طلیعه انقلاب اسلامی، امام عظیم الشان ما آن پیر بصیر بی نظیر قرون و اعصار به عنوان یک راهبرد اصولی جز به نابودی اسراییل به هیچ چیز دیگری نمی اندیشید و شعاری، پیامی و راهبردی جز پاک شدن منطقه از این غده سرطانی را قبول نداشت.

زارعی کوشا عنوان کرد: از همان ابتدا که سقوط اسرائیل و در سرآشیبی قرارگرفتن آن رژیم پلید آغاز شد، اگر جوانان امروز در غزه، فلسطین و در لبنان که دست پرورده‌های تفکر عمیق امام راحل(ره) و پرورش یافتگان در مکتب مقام معظم رهبری ، جانشینان و سربازان خلف شهید حاج قاسم سلیمانی و برادران وفادار سید حسن نصرالله هستند، اگر این تفکری که امروز به برکت انقلاب اسلامی در فلسطین و لبنان حاکم شده از همان روز اول حاکم می‌شد، امروز حتما این موجودیت پلید به عمر نامبارکش پایان داده می‌شد و ما شاهد نابودی این رژیم غاصب ‌شدیم.

او اظهار کرد: امروز به تعبیر مقام معظم رهبری آسیبی که جوانان فلسطین به سازه و ساختار پوشالی صهیونیستی وارد کردند آسیبی جبران ناپذیر است و حمله ددمنشانه و وحشیانه صهیونیست‌ها به بیمارستان و کشتار بیش از هزار زن و فرزند و بیمار و مجروح نشان از استیصال رژیم غاصب و درماندگی و دست و پا زدن‌های آخر صهیونیست‌ها است.

استاندار کردستان گفت: یقین داریم آنگونه که امام مقتدر و رهبر بصیر ما ۸ سال قبل بشارت دادند و پیش‌بینی کردند، صهیونیست‌ها ۲۵ سال آینده را نخواهند دید، و به موجودیت پلیدشان خاتمه داده خواهد شد.

زارعی کوشا کشتار بی رحمانه زنان و کودکان فلسطینی که سالهاست در تحریم و شرایط بسیار سختی زندگی می‌کنند و حمله رژیم غاصب به بیمارستان غزه را نشان از دست و پا زدن های آخر و سقوط حتمی رژیم غاصب عنوان کرد و گفت: امروز این اجتماع متعهدانه و حضور مومنانه اعلام حمایت از مردم عزیز فلسطین و غزه است و هم اعلام آمادگی برای پایان دادن به این جرثومه پلید و همچنین ادای یک تکلیف بزرگ است.

او بیان کرد: تکلیف بزرگتر را دولت های اسلامی دارند، کسانی که دیروز به هر دلیل با هر راهبرد سطحی نگرانه و با هر تفکر غیر اسلامی و غیر مومنانه روابط خود را با این رژیم غاصب آغاز و سفارتخانه ایجاد کردند، بدانند که این دوره دوره تاریخی است و این عرصه عرصه آزمون و امتحان است.

استاندار کردستان با اشاره به اینکه تاریخ در مورد تمامی دولت‌ها و امت‌های اسلامی در این مقطع قضاوت خواهد کرد، افزود: این معرکه، میدان انتخاب و این عرصه عرصه امتحان بزرگ الهی است و این مردم با افتخار در اینجا حضور پیدا کرده‌اند که اعلام کنند ما درجبهه حق و حقانیت هستیم و به دشمنی با اسراییل افتخار می‌کنیم.

زارعی کوشا اضافه کرد: امروز وظیفه اول دولت های اسلامی که به تعبیر مقام معظم رهبری که روی اسب بازنده شرط بندی کرده بودند این است که بلافاصله سفارتخانه‌های منحوس رژیم صهیونیستی در کشورهای خود راتعطیل کنند، نمایندگان و سفرای خبیث اسراییل در این کشورها را اخراج کنند و با تمام توان از مردم مظلوم و مقاوم غزه و ملت فلسطین حمایت کنند.

او با اشاره به فرمایش رهبر معظم انقلاب، تاکید کرد: ما دست جنایتکار آمریکا را در تمام خونریزی‌های رژیم غاصب صهیونیستی شریک می دانیم چراکه پشت سیاست‌ گذاری‌های اسرائیلی‌های آنان، بایدن و دولت پلید آمریکاست و امروز حقانیت کلام امام راحل(ره) بر دنیا اثبات شد که آمریکا شیطان بزرگ است و این روسیاهی و بی آبرویی برای مدعیان حقوق بشر در دنیا عیان شد.
استاندار کردستان با طرح این سوال از مدعیان حقوق بشر که آیا آنهایی که به بهانه دفاع از حقوق بشر و حق زنان در سراسر دنیا منافع خود را دنبال می‌کنند، این یک هزار زن و بچه بی گناه و بی پناه که در بیمارستان مورد حمله ناجوانمردانه قرارگرفتند و به شهادت رسیدند، جزو بشر و بشریت نیستند یا قواعد بشری شما دوگانه است، نکته اینجاست که شما روی شیطان و شیاطین را سفید کردید .

او ادامه داد: ما امروز به همه امت‌های اسلامی اعلام می‌کنیم راه آزادی قدس شریف و راه رهایی ملت مظلوم فلسطین و آگاهی امت‌های اسلامی جز در استقامت، وحدت مقاومت و مبارزه و حمایت از مبارزان چیز دیگری نیست.

استاندار کردستان گفت: امروز عرصه، عرصه گویایی است و برای اثبات اشتباه بودن و غلط بودن مسیر مذاکره نیازمند تحلیل نیستیم اگر پیمان‌های ننگین در ادورار مختلف وقت مسلمانان را به هدر نمی‌داد و فرصت را به اسرائیلی‌های غاصب واگذارنمی‌کرد، امروز ما موجودی به نام اسرائیل خبیث در دنیا نداشتیم‌.

کویستان عبدالحکیمی