کشف۱۷ تن چوب قاچاق در کردستان طی ۵ ماهه سال جاری بهزاد شریفی‌پور گفت:در سال جاری با اقدامات پیشگیرانه، قاچاق چوب کمتر شد و از ابتدای امسال تا پایان مرداد، ۱۷ فقره پرونده در این رابطه تشکیل شد که میزان چوب قاچاق کشف شده، ۱۷ تن بوده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

کشف۱۷ تن چوب قاچاق در کردستان طی ۵ ماهه سال جاری

بهزاد شریفی‌پور گفت:در سال جاری با اقدامات پیشگیرانه، قاچاق چوب کمتر شد و از ابتدای امسال تا پایان مرداد، ۱۷ فقره پرونده در این رابطه تشکیل شد که میزان چوب قاچاق کشف شده، ۱۷ تن بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری کردستان در مراسم رونمایی از سامانه پنجره واحد مدیریت زمین کردستان اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد، ۴۳۱ فقره پرونده تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی تشکیل و ۴۳۸ هکتار زمین رفع تصرف شد.
بهزاد شریفی‌پور ادامه داد: در سال جاری با اقدامات پیشگیرانه، قاچاق چوب کمتر شد و از ابتدای امسال تا پایان مرداد، ۱۷ فقره پرونده در این رابطه تشکیل شد و میزان چوب قاچاق کشف شده، ۱۷ تن بوده است.
وی سامانه پنجره واحد مدیریت زمین را بسیار ضروری دانست و از همکاری جدی با دستگاه قضا برای مقابله با زمین خواری تاکید کرد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان کردستان هم در این ارتباط گفت: سامانه پنجره واحد مدیریت زمین یکی از ۲۳ پروژه اولویت دار دولت الکترونیک بوده که زیرساختهای ارتباطی آن توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران تامین شده است.
آرام حیدری افزود: این پروژه با هدف افزایش شفافیت و هوشمند سازی فرآیند های مربوط به استعلامات زمین با کاهش نقش عوامل انسانی راه اندازی شده است.
سامانه پنجره واحد مدیریت زمین، برای جلوگیری از بروز زمینه‌های مختلف مفاسد اقتصادی و همچنین تخریب، تصرف و ساخت و ساز غیر قانونی در اراضی ملی و کشاورزی راه اندازی شده است.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان