اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی در شهرستان نجف آباد رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد اعلام کرد: درمدت اجرای این طرح تاکنون بیش از ۳۰۰ بازدید نظارتی از مراکزعرضه صورت گرفته و مقدار۲۴۰۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیربهداشتی کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید. به گزارش […]

اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی بر فرآورده های خام دامی در شهرستان نجف آباد

رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد اعلام کرد: درمدت اجرای این طرح تاکنون بیش از ۳۰۰ بازدید نظارتی از مراکزعرضه صورت گرفته و مقدار۲۴۰۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیربهداشتی کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج گردید.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط روابط عمومی دامپزشکی شهرستان نجف آباد؛ دکتر فضل اله صالحی (رییس شبکه) گفت: با اجرای طرح تشدید نظارت بهداشتی درایام نوروز و ماه مبارک رمضان مطابق با برنامه سراسری سازمان دامپزشکی کشور و با توجه به افزایش تقاضا برای مصرف فرآورده‌های خام دامی، این شبکه با ساماندهی ۲ اکیپ سیار و یک اکیپ ثابت متشکل از کارشناسان ناظر بر بهداشت عمومی و فرآورده های خام دامی، اقدام به اجرای این طرح نمود. که

وی افزود: دراین طرح که تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت بر تمامی مراکز تولید واستحصال فرآورده های خام دامی شامل کشتارگاه های صنعتی دام و طیور، مراکز بسته بندی وعرضه و فروشگاه های بزرگ بصورت مستمر نظارت بهداشتی شده، که در نتیجه این نظارت ها فرآورده های خام دامی غیر قابل مصرف و غیربهداشتی از چرخه مصرف انسانی خارج می شود.

دکتر فضل اله صالحی ضمن اعلام این که در مدت اجرای این طرح بیش از ۳۰۰ بازدید از مراکز عرضه انجام گرفته و مقدار۲۴۰۰ کیلوگرم فرآورده های خام دامی غیربهداشتی کشف، ضبط و از چرخه مصرف انسانی خارج گردیده گفت: دراین ایام تلاش خواهیم کرد تا فرآورده های خام دامی سالم، بهداشتی و مطمئن در دسترس مردم قرار گیرد.

در پایان رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان نجف آباد از مردم خواست ضمن تهیه فرآورده های خام دامی خود از مراکز معتبر و مجاز، در صورت مشاهده هر گونه تخلف دراین حوزه با شماره ۱۵۱۲ تماس و شبکه دامپزشکی شهرستان را مطلع نمایند .