استاندار کردستان گفت: اتمام و بهره برداری از بیمارستان شهید قاضی سنندج برای سیستم درمانی استان یک مزیت مطلوب است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در بازدید از بیمارستان در دست احداث شهید قاضی سنندج با بیان اینکه این بیمارستان با امکانات و ظرفیت های خوبی طراحی […]

استاندار کردستان گفت: اتمام و بهره برداری از بیمارستان شهید قاضی سنندج برای سیستم درمانی استان یک مزیت مطلوب است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، دکتر اسماعیل زارعی کوشا در بازدید از بیمارستان در دست احداث شهید قاضی سنندج با بیان اینکه این بیمارستان با امکانات و ظرفیت های خوبی طراحی شده است، گفت: مجموعه درمانی شهید قاضی در دو دهه گذشته خدمات درمانی خوبی به مردم استان ارائه داده و اتمام بیمارستان نیز می‌تواند این روند را تکمیل تر کند.
وی پیشرفت بیمارستان شهید قاضی را بیش از ۶۰ درصد اعلام کرد و اظهار داشت: این پروژه درمانی مطابق استانداردهای روز ساخته می شود و برای اتمام نیازمند تزریق اعتبار است.
دکتر زارعی کوشا با بیان اینکه پروژه هایی که در سفر ریاست جمهوری مشمول دریافت اعتبارات می شوند باید ضابطه‌های خاص خود را داشته باشند، گفت: تلاش خواهیم کرد در سفر آتی ریاست محترم جمهور به استان برای اتمام و تجهیز این بیمارستان اعتبارات مورد نیز را دریافت کنیم.
وی در ادامه به اهمیت توریسم درمانی با توجه به توانمندی های درمانی استان و حضور پزشکان متخصص و فوق تخصص در کردستان نیز اشاره کرد و افزود: در کردستان زیرساخت های بهداشتی و درمانی قابل توجهی وجود دارد و با توجه به همجواری با اقلیم کردستان عراق ضرورت دارد موضوع توریسم درمانی مورد توجه خاصی قرار گیرد.
استاندار کردستان تاکید کرد: فعالی شدن ظرفیت ها و توانمندی های درمانی استان و جذب بیماران از کشورهای منطقه می‌تواند بر حضور پزشکان توانمند و خبره در استان تاثیرات مثبتی برجای بگذارد.
در این دیدار فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان ضمن تقدیر از دکتر زارعی کوشا، بیان کرد: انشالله که در سایه حمایت های استان زمینه برای تسریع در بهره برداری از بیمارستان شهید قاضی فراهم شود.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان