آغاز عملیات بهسازی و تثبیت بلواردکتر حسینی در سنندج شهردار سنندج از آغاز عملیات بهسازی و تثبیت دکتر حسینی با استفاده از دستگاه WR خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سیدانور رشیدی اظهار کرد: به منظور ایجاد بستری مناسب و ایمن عملیات بهسازی و ترمیم ٣٠ درصد از کل مسیر […]


آغاز عملیات بهسازی و تثبیت بلواردکتر حسینی در سنندج


شهردار سنندج از آغاز عملیات بهسازی و تثبیت دکتر حسینی با استفاده از دستگاه WR خبر داد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ سیدانور رشیدی اظهار کرد: به منظور ایجاد بستری مناسب و ایمن عملیات بهسازی و ترمیم ٣٠ درصد از کل مسیر بلوار دکتر حسینی آغازشد.
وی افزود: بلوار دکتر حسینی به طول ۴ کیلومتر و عرض معبر در دو لاین رفت و برگشت هر کدام به عرض ١۴ متر و در مجموع با عرض سواره رو به عرض ٢٨ متر، یکی از مهم‌ترین و پر ترددترین محورهای درون شهری است.
شهردار سنندج اضافه کرد: این بلوار نقش بسزایی در انتقال بار ترافیکی درون شهری و اتصال شرق به شمال ـ شرق شهر سنندج دارد و همچنین در حال حاضر و بدلیل عدم احداث کریدور شمال جنوب به عنوان یک محور ترافیکی ترانزیتی در انتقال بار ترافیکی به مرز زمینی باشماق به شمار می‌رود.
رشیدی گفت: با توجه به بار ترافیکی ناشی از کاربری این بلوار به دلیل محور ترافیکی ترانزیتی به مرز باشماق و به تبع آن خرابی و اضمحلال آسفالت محور مورد نظر در اثر ترافیک عبوری و نیاز به بهسازی و ترمیم سطح روسازی بهسازی معبررا با استفاده از دستگاه WRآغاز نمود.


وی افزود: از مزایای استفاده از دستگاه WR در مقایسه با روش‌های معمول، استفاده از مصالح موجود و تقویت آن با مصالح سیمان و جایگزینی با سطح آسیب دیده است.
شهردار سنندج خاطرنشان کرد: علاوه بر صرف هزینه در خصوص استفاده مجدد از مصالح موجود و همچنین جلوگیری از انسداد مسیر عبوری در هنگام عملیات اجرایی و سرعت بالا در اجرا و کاهش هزینه های اولیه خواهد بود.
رشیدی خاطرنشان کرد: بهسازی و ترمیم ٣٠ درصد از کل این مسیر با هدف ایجاد بستری مناسب و ایمن در دستور کار قرار گرفته است.
کویستان عبدالحکیمی