پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از کلنگ زنی بازار میوه و تره بار تا تبدیل جاده مرگ به سه راهی زندگی افتتاح شد. صبح امروز با حضور شهردار اصفهان و برخی مسئولین شهری و مردم منطقه ۱۴ خیابان عاشق اصفهانی شرقی به طور رسمی افتتاح و یکی از سه بازار میوه و تره بار […]

پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان از کلنگ زنی بازار میوه و تره بار تا تبدیل جاده مرگ به سه راهی زندگی افتتاح شد.

صبح امروز با حضور شهردار اصفهان و برخی مسئولین شهری و مردم منطقه ۱۴ خیابان عاشق اصفهانی شرقی به طور رسمی افتتاح و یکی از سه بازار میوه و تره بار این منطقه کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمد حسین ماه آور پور مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری اصفهان، با بیان اینکه ایجاد بازارهای میوه و صیفی جات پیرو مصوبه شورای شهر به منظور تنظیم بازارو با هدف ارائه محصولات با کیفیت مناسب از ابتدای سال ۱۴۰۲در دستور کار سازمان میادین قرار گرفت اظهار کرد: امروز همزمان با هفته بسیج سومین بازار در منطقه ۱۴ شهرداری کلنگ زنی می شود.
وی افزود: فرم بازارها به گونه ای است که در همه‌ی مناطق شهری درحال اجراست و در منطقه پنج سپاهانشهر و در منطقه شش در شهید کشوری نیز در حال ساخت است که تا پایان این ماه به بهره برداری می رسد.

ماه آور پور ادامه داد: سه نقطه در منطقه ۱۴کلنگ زنی می شود و هدف این است که تا قبل از آغاز سال جدید این پروژه ها به بهره برداری برسد.

همچنین محمدمهدی کریمی مدیر شهرداری منطقه ۱۴ نیز با بیان اینکه ما در راستای طرح پروژه های پیشران توسعه و ارائه خدمت بهتر وارد این کار شدیم و تنها منطقه ای هستیم که در سه نقطه این میادین میوه و تره بار را احداث میکنیم تصریح کرد: این یک مدل جدید خدمت رسانی در رابطه با دسترسی ساده و آسان مردم و با قیمت های مناسب به بازارهای میوه است.
وی اضافه کرد: ما در حوزه بازارهای کوثر تجربه موفقی داشتیم و ان شاءالله در این زمینه نیز تجربه موفقی داشته باشیم و همزمان با این کلنگ زنی عملیات عمرانی در دو نقطه دیگر از منطقه ۱۴نیز آغاز می شود و سعی کردیم تا قبل از عید این پروژه ها به پایان برسد.

در ادامه این مراسم در افتتاح رسمی خیابان عاشق اصفهانی شرقی و خیابان ولی عصر جلوان نیز کریمی اظهار کرد: این جاده معروف به جاده مرگ بود که در آن زنان و مردان و جوانان بسیاری در اثر تصادف جان خود را از دست داده بودند و اکنون با عرض ۳۶ و در طول یک کیلومتر ساخته شده و از سه راهی مرگ به سه راهی زندگی تبدیل شده است.
وی همچنین از ساخت ورزشگاه، عملیات اجرایی احداث پردیس خانواده‌، بازار میوه و تره‌بار، راه اندازی کلانتری و ساماندهی بازار روز حصه به عنوان دیگر پروژه‌های این منطقه شهرداری نام برد.
شایان ذکر است پروژه خیابان عاشق اصفهانی شرقی با دستان مادر شهید محمود یوسفی افتتاح شد و در حاشیه این مراسم از خانواده شهیدان عباس خلجی و شهید محمود یوسفی نیز تقدیر شد.
خبرنگار: الهام خانی