حوادث رانندگی روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی ۲ کشته در پی داشت. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ” محمد پور شمس” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات این حوادث گفت: در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت ۰۴:۰۱ بامداد روز گذشته […]

حوادث رانندگی روز گذشته در محور‌های مواصلاتی استان مرکزی ۲ کشته در پی داشت.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران، به نقل از  خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ سرهنگ ” محمد پور شمس” رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مرکزی در تشریح جزئیات این حوادث گفت: در نخستین سانحه رانندگی که در ساعت ۰۴:۰۱ بامداد روز گذشته بر اثر منحرف شدن یک دستگاه خودروی کیا موهاوی از مسیر اصلی جاده و برخود آن با درب یک خانه در روستای نظم آباد شهرستان اراک و بر اثر سقوط درب این خانه، بر روی مردی که در کنار آن نشسته بوده است، وی به شدت مجروح و از سوی نیرو‌های امدادی به بیمارستان منتقل می‌شود که ساعاتی بعد بر اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان جان می‌سپارد.

سرهنگ پورشمس افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان پلیس راه مرکزی در دست بررسی می‌باشد.

رئیس پلیس راه  استان مرکزی در ادامه گفت: همچنین در سانحه‌ای دیگر که در ساعت ۹:۴۵ روزگذشته، بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی مینی بوس با یک دستگاه موتورسیکلت در محور روستای سمقاور به روستای فتح آباد شهرستان کمیجان، راکب موتور سیکلت بر اثر شدت جراحات وارده دردم فوت شد.

سرهنگ پور شمس افزود: از سوی کارشناس تصادفات پلیس راه ” ورود راکب موتور سیکلت از محور فرعی به اصلی”علت حادثه مذکور بیان شده است.

او در پایان از تمامی رانندگان خواست تا همواره رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را سر لوحه رانندگی خود قرار دهند تا هرگز شاهد مرگ دلخراش هموطنان عزیزمان بر اثر چنین حوادث ناگواری در سطح محور‌های مواصلاتی نباشیم.