تقریظ مبارک مقام معظم رهبری در نخستین کنگره شهدای محیط زیست، جایگاه وارزش این مراسم را چند برابر کرد برگزاری نخستین کنگره شهدای محیط زیست که با تقریظ مبارک حضرت آقا به نشانه تکریم به شهدای محیط زیست معطر شد، جایگاه این مراسم ارزشمند را چند برابر کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران […]

تقریظ مبارک مقام معظم رهبری در نخستین کنگره شهدای محیط زیست، جایگاه وارزش این مراسم را چند برابر کرد

برگزاری نخستین کنگره شهدای محیط زیست که با تقریظ مبارک حضرت آقا به نشانه تکریم به شهدای محیط زیست معطر شد، جایگاه این مراسم ارزشمند را چند برابر کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ پیرامون خبر منتشر شده در گفت گو با مسئول امور ایثار گران محیط زیست استان کردستان در ارتباط با نخستین کنگره شهدای محیط زیست کشور در اهواز و اهدای کلام الله قرآن با تقریظ مقام معظم رهبری به خانواده شهید شاخص استان خوزستان، با خانواده دو تن از شهدای محیط زیست استان کردستان که در این کنگره حضور داشتند گفت گویی داشتیم.

پشتیوان احمدی نژاد فرزند شهید محمود احمدی نژاد اظهارکرد:نخستین کنگره شهدای محیط زیست در دوم آذر سال جاری که در اهواز برگزار شد، اتفاقی بسیار مبارک بود که با اهدای قرآن به یک خانواده شهید شاخص محیط بان وبا تقریظ مقام معظم رهبری به شهدای محیط بان نشان دهنده توجه ویژه ایشان به شهدای محیط زیست بود که همه ما را بسیار خوشحال ومفتخر کرد.

فرزند شهید محیط بان کردستانی با اشاره به جایگاه ویژه شهدا از منظر مقام معظم رهبری افزود: خداوند را شاکرم از اینکه برای اولین بار وحضور در این کنگره به عنوان یک فرزند شهید، شاهد چنین رویداد معنوی و ارزشمندی بودیم که برای همه ما جای مباهات وخوشحالی بود.

احمدی نژاد گفت:جمهوری اسلامی ایران شهدای زیادی را تقدیم این انقلاب کرده است که شهدای محیط بان نیز عضو آنها می باشند و شکر خدا نخستین کنگره ای که با تقریظ مقام معظم رهبری معطر شد، برای خانواده های این عزیزان مایه مباهات وافتخار بزرگی بود.

محمد صادق مرغوبی پدر شهید معمر مرغوبی نیز در گفت گو با خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران در استان کردستان گفت: توجه ویژه مقام معظم رهبری به شهدای محیط زیست افتخار بزرگی بود که در نخستین کنگره شهدای محیط زیست کشور همه ما از برکات آن بهره مند شدیم.

پدر شهید مرغوبی با اشاره به اینکه شهدا با هدف مشخص برای دفاع از کیان وآب و خاک و ناموس مردم، جان خود را فدا کردند و به مقام والای شهادت نائل آمدند، افزود: تاکنون برنامه های خاصی در سطح کشوری برای شناخت شهدای محیط زیست برگزار نشده بود. اما، برگزاری نخستین کنگره شهدای محیط زیست که با تقریظ مبارک حضرت آقا به نشانه تکریم به شهدای محیط زیست معطر شد، جایگاه این مراسم ارزشمند را چندین برابر کرد.

پدر شهید محیط بان کردستانی گفت: افتخار میکنم وخداوند منان را شاکرم که به عنوان یک پدر شهید، در چنین رویداد ارزشمندی که برای پاسداشت شهدای محیط بان برگزار شد، حضور داشتم و مهمتر از آن توجه ویژه مقام معظم رهبری بود که قطعا برکات زیادی را در این برنامه و مراسم سالهای بعدی این کنگره به دنبال خواهد داشت.

وی گفت: امیدوارم مقدمات برگزاری این کنگره در سالهای نزدیک در استان کردستان به بهترین نحو ممکن فراهم شود تا شان و منزلت شهدای محیط زیست را بهتر و بیشتر در جامعه معرفی کنیم.

کویستان عبدالحکیمی