حمایت و پشتیبانی آبفا کشور از پروژه‌های آبرسانی بوشهر معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری آبفای کشور گفت: با هدف عبور موفق استان بوشهر از پیک بار تابستان آینده حمایت و پشتیبانی لازم از پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر انجام خواهد شد.به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، علیرضا جزء قاسمی معاون راهبردی نظارت بر […]

حمایت و پشتیبانی آبفا کشور از پروژه‌های آبرسانی بوشهر

معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری آبفای کشور گفت: با هدف عبور موفق استان بوشهر از پیک بار تابستان آینده حمایت و پشتیبانی لازم از پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر انجام خواهد شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، علیرضا جزء قاسمی معاون راهبردی نظارت بر بهره برداری آبفای کشور عصر امروز در بازدید از پروژه‌های آبرسانی و آب شیرین‌ کن‌های استان بوشهر، اظهار داشت: پروژه‌های ارزشمندی در حوزه آبرسانی استان بوشهر اجرا شده که نیاز است نگهداری و بهره‌برداری از این پروژه ها به نحو مطلوبی محقق شود.

وی بیان کرد: همچنین تمهیداتی اندیشیده شده تا با حمایت‌های لازم از پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر، مردم این استان از نعمت آب شرب سالم و پایدار برخوردار شوند.

جزء قاسمی ادامه داد: در این زمینه با برگزاری نشست‌های تخصصی همفکری لازم صورت گرفته تا با تزریق اعتبار موردنیاز، اجرا هر چه با کیفیت تر پروژه‌های آبرسانی استان بوشهر محقق شود.

ابوالحسن عالی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر نیز گفت: در سفر معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور از پروژه های متعدد آبرسانی استان از جمله آب شیرین کن‌های مپنا، نیروگاه اتمی، سیراف-جم و دیر بازدید شد.

وی افزود: در این سفر پروژه زون بندی، اصلاح و ارتقاء شبکه توزیع آب شهر بوشهر مورد توجه ویژه قرار گرفت تا اعتبار موردنیاز برای اجرا این پروژه محقق شود.

عالی ادامه داد: در سفر معاون راهبردی و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آبفای کشور تکمیل فاز دوم آب شیرین کن سیراف-جم، خط آبرسانی و ایستگاه پمپاژ این طرح نیز مورد بررسی قرار گرفت