امکان بازدید شهروندان از ابرپروژه‌های شهری فراهم شد مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهروندانی که علاقه‌مند هستند از پروژه‌های عمرانی بزرگی همچون خط ۲ مترو دیدن کنند، می‌توانند درخواست خود را برای شرکت در تور بازدید «دور اصفهان در ۸۰ روز» ثبت کنند. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل […]

امکان بازدید شهروندان از ابرپروژه‌های شهری فراهم شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان گفت: شهروندانی که علاقه‌مند هستند از پروژه‌های عمرانی بزرگی همچون خط ۲ مترو دیدن کنند، می‌توانند درخواست خود را برای شرکت در تور بازدید «دور اصفهان در ۸۰ روز» ثبت کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، سیدعلی معرک‌نژاد روز ۱۶ مردادماه در برنامه رادیویی «صدای شهر» اظهار کرد: تبلیغات محیطی شهرداری با موضوع قطار شهری و به‌طور مشخص خط ۲متروی اصفهان از شب گذشته در سطح شهر آغاز شده تا به نوعی پویایی و رونق پروژه‌ها را در زیر زمین این شهر به مردم نشان دهیم.
او با بیان اینکه خط ۲ متروی اصفهان از دارک در زینبیه آغاز می‌شود و تا محدوده خیابان کهندژ ادامه پیدا می‌کند، افزود: تمام ایستگاه‌های این مسیر در حال اجرا است و به طور همزمان سه دستگاه حفار به صورت شبانه‌روزی فعالیت می‌کنند تا حفاری مسیر طبق زمان‌بندی انجام شود.
مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با اعلام اینکه بیش از ۱۵۰۰ نفر از مهندسان و کارگران به صورت شبانه‌روزی در زیر زمین شهر مشغول فعالیت هستند، تأکید کرد: باور داریم تأخیر در اجرای پروژه‌ها، هزینه‌های گزافی را به شهر تحمیل می‌کند.
او اضافه کرد: پروژه متروی اصفهان برای نجات شهر از آلودگی‌های مختلف زیست‌محیطی یک پروژه مهم و استراتژیک است، بنابراین شهرداری تمرکز و بیشترین تجهیزات، امکانات و سرمایه‌های مادی و معنوی خود را بر این پروژه قرار داده است تا هر چه سریع‌تر در اختیار شهروندان قرار گیرد.
معرک‌نژاد از برگزاری برنامه‌های دیگری در حوزه شبکه‌های اجتماعی، رسانه‌های مکتوب و خبرگزاری‌ها با هدف اطلاع‌رسانی‌های جامع و دقیق‌تری برای شهروندان در این ایام خبر داد و گفت: شهروندانی که علاقه‌مند هستند از پروژه‌های عمرانی بزرگی همچون خط ۲مترو دیدن کنند، می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۳۲۲۲۸۸۲۱ یا سامانه Isfahan.ir درخواست خود را برای شرکت در تور بازدید «دور اصفهان در ۸۰ روز» ثبت کنند.
او خاطرنشان کرد: نودودومین برنامه از سلسله برنامه‌های «بی‌واسطه با مردم» روز چهارشنبه هجدهم مردادماه ساعت ۱۳:۱۰ از طریق رادیو صدای شهر پخش می‌شود و شهردار اصفهان به پرسش‌های شهروندان پاسخ می‌دهد.