منابع فلسطینی گزارش دادند که دیروز با وجود محدویت های شدید رژیم صهیونیستی، ۶۰ هزار نمازگزار در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجدالاقصی مشارکت کردند. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر،ه رغم محدودیت‌های شدید پلیس رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی که از صبح امروز برقرار شده بود، حدود ۶۰ […]

منابع فلسطینی گزارش دادند که دیروز با وجود محدویت های شدید رژیم صهیونیستی، ۶۰ هزار نمازگزار در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه در مسجدالاقصی مشارکت کردند.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل از خبرگزاری مهر،ه رغم محدودیت‌های شدید پلیس رژیم صهیونیستی در شهر قدس اشغالی که از صبح امروز برقرار شده بود، حدود ۶۰ هزار نفر در نماز جمعه این هفته در مسجد الاقصی شرکت کردند.

این در حالی است که نظامیان صهیونیست به شمار زیادی از ساکنان کرانه باختری اجازه ورود به شهر قدس به منظور شرکت در نماز جمعه در مسجد الاقصی را ندادند.

شیخ «محمد سلیم» خطیب مسجدالاقصی نیز در سخنان در مراسم نماز جمعه امروز در سخنانی بر لزوم حمایت حداکثری فلسطینی ها از قبله اول مسلمانان جهان تاکید کرد.

وی تاکید کرد: مسجدالاقصی مسجد شماست، آن را بزرگ بدارید و در آن همواره حضور داشته باشید ، این آخرین سنگر شماست، حضور شما در مسجدالاقصی این مکان مقدس را از خطرات پیشرو مصون می دارد.

در تحولی دیگر، نظامیان صهیونیست بعدازظهر امروز جمعه به شهرک‌های بیت دجن و بیتا در جنوب نابلس یورش برده و با فلسطینیان درگیر شدند.

هلال احمر فلسطین اعلام کرد که تا این لحظه در این درگیری‌ها ۱۷ نفر زخمی شدند.منابع خبری همچنین از
درگیری میان فلسطینی ها و نظامیان صهیونیست در ایست بازرسی الحبیب در رام الله خبر دادند که باعث زخمی شدن ۵ فلسطینی شده است.