سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات سه نفر از همشهریان در انفجار همراه با حریق منزل مسکونی در خیابان خلیفه سلطانی خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص نشت گاز مایع و انفجار در طبقه اول منزل مسکونی سه […]

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از نجات سه نفر از همشهریان در انفجار همراه با حریق منزل مسکونی در خیابان خلیفه سلطانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، سرآتشیار فرهاد کاوه آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگاران در خصوص نشت گاز مایع و انفجار در طبقه اول منزل مسکونی سه طبقه اظهار کرد:

این حادثه بعد از ظهر امروز به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گزارش شد که بلافاصله آتش‌نشانان راهی محل حادثه شدند.

وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات از ایستگاه های شماره ۲۶ (خانه اصفهان) و ۱۰ (خیابان امام خمینی ره) همراه با آتش یار فلاحی افسر کشیک وقت به محل حادثه برای امدادرسانی اعزام شدند، اضافه کرد: اکیپ اعزامی در کمترین زمان ممکن در محل حادثه حاضر شدند .

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی اصفهان افزود: محبوسین این حادثه یک نفر خانم و دو فرزند کودک خود بودند که با سرعت عمل بسیار خوب آتش نشانان از طبقه بالای این منزل به سلامت به محل امن منتقل شدند .

وی با درخواست از شهروندان اظهار داشت: از شما شهروندان عزیز خواستاریم که با رعایت نکات ایمنی ، جان و مال خود و همسایگان خود را نجات دهید .
خبرنگار: الهام خانی