فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهادت گروهبان یکم “سینا آراسته” توسط راننده خودروی شوتی در محور “یاسوج- اصفهان” خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ساعاتی […]

فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد از شهادت گروهبان یکم “سینا آراسته” توسط راننده خودروی شوتی در محور “یاسوج- اصفهان” خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار “کیقباد مصطفایی” در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ساعاتی پیش کارکنان پاسگاه انتظامی میمند شهرستان “دنا” حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ سواری شوتی حامل کالای قاچاق مشکوک و پس از دستور ایست، راننده بدون توجه به دستور پلیس و به صورت عمدی با گروهبانیکم “سینا آراسته” به شدت برخورد کرد.

وی با اشاره به اینکه مامور جان بر کف پلیس به دلیل شدت جراحات به درجه رفیع شهادت نائل آمد، تصریح کرد: در این عملیات ماموران پلیس ضمن توقیف خودرو، در همان لحظات اولیه فرد قاچاقچی را دستگیر و تحویل مرجع قضائی دادند.

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد در پایان شهادت این مامور وظیفه شناس را به خانواده این شهید والا مقام، همرزمان وی و عموم مردم ولایتمدار و شهید پرور استان تبریک و تسلیت گفت.