حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه زنجیره ارزش در دستور کار مدیریت استان است استاندار اصفهان گفت: درصدد هستیم با حمایت مناسب زمینه رونق شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه حفظ زنجیره ارزش را فراهم کنیم تا اقتصاد دانش بنیان به شکل صحیح و واقعی خود در استان اصفهان معنا […]

حمایت از شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه زنجیره ارزش در دستور کار مدیریت استان است

استاندار اصفهان گفت: درصدد هستیم با حمایت مناسب زمینه رونق شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه حفظ زنجیره ارزش را فراهم کنیم تا اقتصاد دانش بنیان به شکل صحیح و واقعی خود در استان اصفهان معنا پیدا کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان،‌ دکتر سیدرضا مرتضوی استاندار اصفهان در حاشیه بازدید از نمایشگاه «مسیر زآینده» در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در جمع خبرنگاران بیان کرد: در سال اقتصاد دانش بنیان تلاش کردیم حرکت های جدیدی در مسیر توسعه این حوزه در استان شکل بگیرد.
وی ادامه داد: از ابتدای آغاز فعالیت در مدیریت استان درصدد بودیم شرکت های بزرگ را مجاب کنیم تا در حوزه های فناوری و نوآوری ورود و سهم خود را ادا کنند‌.
استاندار اصفهان اظهار کرد: خوشبختانه مدیریت جدید مجموعه فولاد مبارکه نیز به خوبی در حوزه های فناوری و نوآوری ورود و در زمینه سرمایه گذاری در حوزه حفظ و توسعه زنجیره ارزش تلاش کرده اند.
دکتر مرتضوی گفت: از این رو امروز همراه با معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور از برخی شرکت های دانش بنیان و فناور که طرف قرارداد شرکت فولاد مبارکه هستند و جهش های قابل توجهی در این حوزه داشته اند را بازدید کردیم.
وی تصریح کرد: درصدد هستیم با حمایت مناسب زمینه رونق شرکت های دانش بنیان و فعال در حوزه تامین مواد اولیه و حفظ زنجیره ارزش را فراهم کنیم تا اقتصاد دانش بنیان به شکل صحیح و واقعی خود در استان اصفهان معنا پیدا کند.
استاندار اصفهان یادآورد شد: معتقدیم برای توسعه استان راهی جز حرکت به سوی اقتصاد دانش بنیان و توسعه صنعت گردشگری نداریم لذا در هر حوزه ای که بتوانیم سیاست های بالادستی و پشتیبانی های تسهیلاتی را فراهم کنیم اقدامات لازم را انجام می دهیم تا جوانان ما در شرکت های دانش بنیان مورد حمایت و پشتیبانی قرار بگیرند.
دکتر مرتضوی ادامه داد: از ابتدای سال با راه اندازی قرارگاه اقتصاد دانش‌بنیان تلاش کردیم تا به خوبی حوزه فناوری و نوآوری را رصد و در این مسیر حرکت کنیم.
گفتنی است: در حاشیه این نمایشگاه از سه محصول دانش بنیان دستگاه لیزر جوش پرتوان هوشمند، توروکار و دستگاه بکس باد گشتاور بالا با حضور معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور و استاندار اصفهان رونمایی شد.