مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مشکل اصلی در جامعه ما خلأ تبیین است؛ اگر عده‌ای در هویت دینی و ملی دچار خدشه شده‌اند، به جهت بدتبیینی و بی تبیینی بوده است. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان، عصر امروز در نشست صمیمی […]

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: مشکل اصلی در جامعه ما خلأ تبیین است؛ اگر عده‌ای در هویت دینی و ملی دچار خدشه شده‌اند، به جهت بدتبیینی و بی تبیینی بوده است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، حجت الاسلام والمسلمین مهدی فوقی مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان، عصر امروز در نشست صمیمی فعالان و موثرین فرهنگی اصفهان، اظهار داشت: یکی از نقاط ضعف بزرگ نیروهای انقلاب، عدم اطلاع از ظرفیت‌های یکدیگر و ناآشنابودن از توانایی‌های همدیگر است.

وی با بیان اینکه عدم فعالیت تشکیلاتی و شبکه‌ای و بعضاً رقابت‌های بی‌مورد و موازی کاری‌ها از دیگر نواقص نیروهای انقلابی است، عنوان کرد: تخریب و تضعیف یکدیگر از آسیب‌هایی است که در جبهه نیروهای خودی مشاهده می‌شود و باعث بروز مشکلات متعددی از جمله عدم تحقق جهاد تبیین مورد انتظار رهبر معظم انقلاب شده است.

مدیر کل تبلیغات اسلامی اصفهان تصریح کرد: امروز نگاه می‌کنیم که فضای دانشجویی و دانش آموزی از فضای گفت‌وگو عبور کرده است و لذا لازم است تا حرف آخر را باید اول زد و آن نیز مشکل خلا تبیین است.

وی با بیان اینکه اگر عده‌ای در هویت دینی و ملی دچار خدشه شده‌اند، به جهت بد تبیینی و بی تبیینی بوده است، گفت: امروز رسالت اصلی، فوری و واجب روحانیت و نیروهای انقلابی از منظر رهبری، جهاد تبیین است و لذا ما باید ابتکار عمل را به دست بگیریم و میدان داری کنیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین فوقی خاطرنشان کرد: لازم است با برنامه ریزی دقیق و بهره‌مندی از ظرفیت‌های یکدیگر به این هدف مهم دست یابیم.