فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به کلیه تلاشگران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به کلیه تلاشگران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت. متن […]

فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به کلیه تلاشگران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، محمدعلی احمدی فرماندار اصفهان در پیامی، فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به کلیه تلاشگران این عرصه در شهرستان اصفهان تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران به عنوان رکن اساسی نظام و بهره جستن از شرع مقدس اسلام نقش بی بدیلی در پاسداری از ارزش ها و کرامت انسانی و آزادی های مشروع شهروندان ایفا نموده و در راستای اجرای عدالت شهدای گرانقدر بسیاری را با هدف تحقق حکومت عادلانه اسلامی، تقدیم انقلاب نموده است که شهادت مظلومانه آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از دلسوزان امام و انقلاب گواهی روشن براین مدعاست.

هفته قوه قضائیه و گرامیداشت حادثه هفتم تیر فرصت مغتنمی برای یادآوری جنایات و خیانتهای منافقین کوردل، به نمایش گذاشتن دستاوردهای انقلاب، تکریم مقام شهیدان بزرگوار انقلاب اسلامی و محکوم کردن توطئه‌های استکبار جهانی علیه مردم انقلابی و آگاه ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد وخاطره شهید آیت الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران امام (ره)هفته قوه قضائیه را به تمامی خدمتگزاران متعهد و خدوم قوه قضائیه شهرستان اصفهان، تبریک عرض نموده، امید است، در انجام خدمت مقدس و پیاده نمودن عدالت با استعانت از انوار نورانی قران کریم در سایه رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری حضرت آیت ا… العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) موفق و کوشا باشید .

                                                                                                                    محمدعلی احمدی

                                                                                                        فرماندار اصفهان