معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: ۱۰۶ عنوان پایان‌نامه در نشست اجرای قرارداد میان شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان بررسی شد که ۷۸ پایان‌نامه به مبلغ ۷.۸ میلیارد تومان پژوهانه دریافت کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، حمیدرضا صفوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان در دومین […]

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان گفت: ۱۰۶ عنوان پایان‌نامه در نشست اجرای قرارداد میان شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان بررسی شد که ۷۸ پایان‌نامه به مبلغ ۷.۸ میلیارد تومان پژوهانه دریافت کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران ، حمیدرضا صفوی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان در دومین جلسه کارگروه بررسی پایان‌نامه‌های پیشنهادی این دانشگاه، اظهارداشت: ۱۰۶ عنوان پایان‌نامه در نشست اجرای قرارداد میان شرکت فولاد مبارکه و دانشگاه صنعتی اصفهان بررسی شد که ۷۸ پایان‌نامه به مبلغ ۷.۸ میلیارد تومان پژوهانه دریافت کرد.

وی افزود: در نشست اول مبلغ ۳.۵ میلیارد تومان و امروز در دومین نشست مبلغ ۳.۸ میلیارد تومان، پژوهانه به پایان‌نامه‌های مورد تأیید این کارگروه تعلق گرفت.

محمد صدقی، مدیر مرکز نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان نیز در این نشست مطرح کرد: تاکنون ۷ میلیارد تومان اعتبار توسط شرکت پشتیبانی و توسعه فناوری و نوآوری فولاد مبارکه به پایان‌نامه‌های رشته‌های مهندسی مواد، برق و کامپیوتر، مکانیک، کشاورزی، فیزیک، نساجی و شیمی تخصیص‌یافته است.

وی با اشاره به اختصاص ۱۰۰ میلیون تومان به رساله دکتری و ۵۵ میلیون تومان به پایان‌نامه کارشناسی ارشد در ۳۶ طرح اظهار داشت: پایان‌نامه‌ها در سه سطح ارتباط مستقیم و غیرمستقیم با فولاد مبارکه و مسئولیت اجتماعی به ترتیب رده‌بندی می‌شوند.

صدقی بیان داشت: مبلغ جدیدی به ارزش ۱۰ میلیارد تومان در راستای حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و دکتری تعلق خواهد گرفت.

مرکز نوآوری و تجاری‌سازی فناوری دانشگاه صنعتی اصفهان در بهمن سال گذشته به‌منظور حمایت از پایان‌نامه‌های تحصیلات تکمیلی و ایجاد هسته‌های فناور در دانشگاه صنعتی اصفهان راه‌اندازی شده است