به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل داپزشکی استان اصفهان؛ دکتر محمد کشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع با همراهی رئیس برنامه و بودجه، رئیس امور اداری، رفاه و پشتیبانی و مسئول واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی دکتر فلسفی منش رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان […]

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی اداره کل داپزشکی استان اصفهان؛ دکتر محمد کشتکار معاون توسعه مدیریت و منابع با همراهی رئیس برنامه و بودجه، رئیس امور اداری، رفاه و پشتیبانی و مسئول واحد حقوقی اداره کل دامپزشکی استان اصفهان با همراهی دکتر فلسفی منش رئیس شبکه دامپزشکی شهرستان برخوار با حضور در محل فرمانداری با دکتر قربانی فرماندار این شهرستان دیدار نمودند.

در ابتدای این دیدار فرماندر شهرستان برخوار ضمن عرض خوش آمد به میهمانان از زحمات و فعالیت های شبانه روزی شبکه دامپزشکی شهرستان در جهت تامین سلامت جامعه و امنیت غذایی مردم تشکرنمود و به نقش ویژه دامپزشکی در تحقق این امر اشاره نمود و خواستار استفاده از تمامی ظرفیت های موجود شهرستان در جهت بهبود و ارتقاء سلامت عمومی جامعه شد.

در ادامه دکتر کشتکار ضمن تشریح اهداف و برنامه های اداره کل دامپزشکی استان به بیان مشکلات پیش رو از جمله ساختمان استیجاری شبکه، کمبود نیروی انسانی و خودرو و…. پرداخته و ضمن تشکر از همراهی و مساعدت فرماندار در پیگیری مشکلات شبکه دامپزشکی شهرستان خواستار تخصیص اعتبارات متناسب در کمیته برنامه ریزی با گستردگی وظایف و مسئولیت های شبکه دامپزشکی شهرستان شد .

ملاقات با معاون و مسئول امور دام مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان برخوار و گفتگو و تبادل نظر پیرامون موارد مشترک فی مابین دو اداره به ویژه مشکلات دامداران در حوزه صدور پروانه اماکن دامی روستائی، از دیگر برنامه های سفر یک روزه دکتر کشتکار و همراهان به شهرستان برخوار بود .

در پایان این بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل دامپزشکی استان اصفهان به اتفاق هیات همراه با حضوردر شبکه دامپزشکی برخوار در نشستی صمیمانه با همکاران این شبکه دیدار کرده و در خصوص مشکلات و دغدغه های آنان گفتگو و تبادل نظر نمودند.