جلسه شورای مدیران حوزه‌ نمایندگی ولی‌فقیه برگزار شد همزمان با ایام الله دهه فجر؛ جلسه شورای مدیران حوزه‌ نمایندگی ولی‌فقیه در اصفهان برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب به خصوص میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام و همچنین دهه فجر انقلاب اسلامی که […]

جلسه شورای مدیران حوزه‌ نمایندگی ولی‌فقیه برگزار شد

همزمان با ایام الله دهه فجر؛ جلسه شورای مدیران حوزه‌ نمایندگی ولی‌فقیه در اصفهان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن ربانی ضمن تبریک اعیاد ماه رجب به خصوص میلاد امیرالمومنین علی علیه السلام و همچنین دهه فجر انقلاب اسلامی که دهه رهایی از ظلم و ستمی و پیروزی بر طاغوت بود. گفت: ما در دهه فجر باید به گونه‌ای عمل کنیم تا همکارانمان به ویژه خانواده‌های این بزرگواران نسبت به عظمت اسلام و انقلاب به یک آشنایی بهتر دست یابند.

در این مورد نمایشگاه‌ها و جشنواره‌ها و غیره فقط ابزاری برای این کار است، باید تلاش کنیم و از این روش‌ها استفاده کنیم به گونه‌ای که برای مخاطب ما یک اقناعی حاصل بشود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن اشاره به دستاوردهای انقلاب گفت: واقعاً انقلاب خیلی برای ما و جامعه ما خدماتی داشته است، این دستاوردهای انقلابی و عظمت‌ها حاصل مردمی بودن این برنامه است.
باید تلاش کنیم هم خودمان بهتر از این نعمت انقلاب بهره‌مند شویم و هم اینکه مردم را نسبت به نعمت‌هایی که خداوند متعال بوسیله انقلاب به مردم داده آگاه و بهره‌مند سازیم.