بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تجمعی امروز مقابل ساختمان این نهاد در خیابان طالقانی برگزار نشده است.تجمعی مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار نشده است/حادثه امروز ارتباطی با جامعه ایثارگری ندارد به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل ازایثار،در اطلاعیه اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و […]

بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تجمعی امروز مقابل ساختمان این نهاد در خیابان طالقانی برگزار نشده است.
تجمعی مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار نشده است/حادثه امروز ارتباطی با جامعه ایثارگری ندارد

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران،به نقل ازایثار،
در اطلاعیه اداره کل ارتباطات و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران آمده است:

با توجه به انتشار برخی اخبار مبنی بر برگزاری تجمع مقابل ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران به آگاهی می‌رساند هیچ تجمعی صبح امروز مقابل ساختمان بنیاد در خیابان طالقانی برگزار نشده است و اخبار منتشر شده در این زمینه صحیح نیست.

بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن محکومیت حمله مسلحانه به تعدادی از مأموران جان بر کف نیروی انتظامی تأکید می‌کند این اقدام بر خلاف برخی خبرسازی‌های رسانه‌های معاند مطلقاً به جامعه معزز ایثارگری و بنیاد شهید و امور ایثارگران ارتباطی ندارد.

خوشبختانه ایثارگران عزیز با هوشیاری و درک شرایط کشور به معاندین، سودجویان و دشمنان کشور اجازه سوءاستفاده نمی‌دهند و مطالبات خود را در چارچوب‌های قانونی در تعامل با بنیاد شهید و امور ایثارگران پیگیری می‌نمایند.