در دویست و شصت و سومین نشست زرین قلم در فرهنگسرای رسانه انجام می پذیرد به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از پایگاه خبری تحلیل فرهنگ و هنر ،فرهنگسرای رسانه در دویست و شصت و سومین نشست زرین قلم به رونمایی کتاب قرار ماندگار به نویسندگی مریم فرمند می پردازد . مریم فرمند […]

در دویست و شصت و سومین نشست زرین قلم در فرهنگسرای رسانه انجام می پذیرد

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران، به نقل از پایگاه خبری تحلیل فرهنگ و هنر ،فرهنگسرای رسانه در دویست و شصت و سومین نشست زرین قلم به رونمایی کتاب قرار ماندگار به نویسندگی مریم فرمند می پردازد .

مریم فرمند نویسنده وخبرنگار و از فعالین فرهنگی اجتماعی ادبی هنری فضای مجازی و دبیر اندیشکده دیپلماسی فرهنگی و اجتماعی در ستاد تخصصی ویژه تحول فرهنگی و اجتماعی کشور است.

رونمایی از کتاب قرار ماندگار توسط در بهار ۱۴۰۱ توسط انتشارات کمال منتشر شده است و کلیات آن در خصوص تخیلات دورنی نویسنده از واقعیات پیرامون جامعه و مردم شکل گرفته است.

نشست رونمایی از کتاب قرارماندگار با حضور مریم فرمند مولف کتاب ، مریم اسدزاده به عنوان مجری ،محسن سلیمانی فاخر به عنوان کارشناس مباحث اجتماعی و رسانه و جمعی از اهالی فرهنگ ، هنر و رسانه چهارشنبه ۲۷ مهرماه ۱۴۰۱ از ساعت۱۶الی ۱۸ درسالن آمفی تئاتر دکتر شکرخواه فرهنگ سرای رسانه برگزار می شود.

حضور برای عموم آزاد است.