پیام تسلیت فرمانده انتظامی استان کردستان در پی شهادت مرزبان هنگ مرزی بانه فرمانده انتظامی استان در پیامی شهادت احدی از کارکنان وظیفه مرزبانی استان کردستان “فرزین بلیان “در منطقه مرزی بانه را تسلیت گفت. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن پیام سردار علی آزادی آمده است:وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا […]

فرمانده انتظامی استان در پیامی شهادت احدی از کارکنان وظیفه مرزبانی استان کردستان “فرزین بلیان “در منطقه مرزی بانه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ در متن پیام سردار علی آزادی آمده است:
وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
عزت و استقلال سرزمین ایران اسلامی همواره مورد طمع بدخواهان و دشمنان بوده و مرزداری و پاسداری از این آب و خاک، شرافت و شجاعت را جایگاه و معنا بخشیده است.
امنیت مثال زدنی ایران اسلامی در پرتو غیرت و دلاورمردان بی ادعایست که در اقصی نقاط کشور از حدود و ثغور میهن اسلامی همچون جان گرانبهای خویش حراست کرده و در این راه تاکنون شهدای بسیاری نیز تقدیم انقلاب اسلامی کرده اند و در این راستا، شهادت غیور مردان مرزبانی شاهدی بر این مدعا می باشد.
اینجانب شهادت این مرزبان دلیر و شجاع را به محضر مقام معظم رهبری فرمانده و پرسنل خدوم مرزبانی استان و خانواده معظم این شهید و مردم شهید پرور و انقلابی استان کردستان و کرمانشاه تبریک و تسلیت عرض می نمایم ، بدون شک راه این شهید عزیز در دفاع مرزهای ایران اسلامی ادامه خواهد داشت.