مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از افتتاح دو سوئیت اقامتی در روستای دمیو از توابع شهرستان سروآباد، همزمان با ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یعقوب گویلیان روز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در مراسم افتتاح سویت‌های اقامتی در روستای دمیو که با حضور یوسف‌باشی فرماندار […]

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان از افتتاح دو سوئیت اقامتی در روستای دمیو از توابع شهرستان سروآباد، همزمان با ایام‌الله دهه‌ مبارک فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان، یعقوب گویلیان روز دوشنبه ۱۸ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ در مراسم افتتاح سویت‌های اقامتی در روستای دمیو که با حضور یوسف‌باشی فرماندار سروآباد، مدیر عامل صندوق کارآفرینی امید، مسئول اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی سروآباد و جمعی از مردم و مسئولین برگزار شد، گفت:این سوئیت‌های اقامتی با ۱۲۰ متر مربع زیربنا و سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومان آورده شخصی در روستای دمیو شهرستان سروآباد، احداث شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، با بیان این‌که در این مجموعه ظرفیت اقامت ۱۶ نفر مسافر وجود دارد، افزود: با راه‌اندازی این دو سوئیت اقامتی زمینه اشتغال برای چهار نفر به‌صورت مستقیم و غیرمستقیم فراهم شده است.

او یادآور شد: خوشبختانه اقدام‌های خوبی در راستای زیرساخت‌های گردشگری در استان انجام شده است که امیدواریم این اقدام‌ها، کسب رضایت مسافران و گردشگران داخلی و خارجی در استان را به همراه داشته باشد.

کویستان عبدالحکیمی/ کردستان