وزیر خارجه کویت در تماس تلفنی امیرعبداللهیان با بیان اینکه دولت این کشور تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات ایرانیان مقیم به کار خواهد بست، گفت: کویت به دنبال همکاری مشترک با ایران است تا روابط تاریخی و دوستانه فیمابین به روابطی عالی ارتقا یابد. به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از […]

وزیر خارجه کویت در تماس تلفنی امیرعبداللهیان با بیان اینکه دولت این کشور تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات ایرانیان مقیم به کار خواهد بست، گفت: کویت به دنبال همکاری مشترک با ایران است تا روابط تاریخی و دوستانه فیمابین به روابطی عالی ارتقا یابد.

به گزارش پایگاه خبری شهیدیاران ،به نقل از خبرگزاری فارس،وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه شب چهارم آبان ماه در تماس تلفنی با شیخ سالم عبدالله الجابر الصباح انتصاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جدید دولت کویت را تبریک گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان با اشاره به اولویت همسایگان در سیاست خارجی دولت، اهمیت همکاری‌های منطقه‌ای را مورد تاکید قرار داد.

وزیر خارجه کویت نیز ضمن تشکر از این پیام تبریک اعلام کرد که دولت کویت تلاش خود را برای حل و فصل مشکلات ایرانیان مقیم به کار خواهد بست.

شیخ سالم الصباح اعلام کرد که کویت به دنبال همکاری مشترک با جمهوری اسلامی ایران است تا روابط تاریخی و دوستانه فیمابین به روابطی عالی ارتقا یابد.