شهردار اصفهان با بیان اینکه روزانه هزار نفر در دو شیفت برای احداث خطوط مترو در حال فعالیت هستند. گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ ایستگاه‌های خط دو مترو واقع در منطقه ۱۴ راه‌اندازی خواهد شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی قاسم‌زاده در سومین برنامه «مردم سلام» که به میزبانی مسجد المهدی خیابان مهدیه […]

شهردار اصفهان با بیان اینکه روزانه هزار نفر در دو شیفت برای احداث خطوط مترو در حال فعالیت هستند. گفت: تا پایان سال ۱۴۰۳ ایستگاه‌های خط دو مترو واقع در منطقه ۱۴ راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، علی قاسم‌زاده در سومین برنامه «مردم سلام» که به میزبانی مسجد المهدی خیابان مهدیه در منطقه ۱۴ برگزار شد، ضمن تبریک سالروز ازدواج حضرت امام علی (ع) با حضرت فاطمه زهرا (س) اظهار کرد: امروز ما هرچه از دین اسلام داریم، حاصل این ازدواج بابرکت است، یکی از خیرات و برکات این پیوند مبارک، وجود اهل بیت (ع) است.

وی با بیان اینکه این ازدواج آسمانی این مطلب را به ما گوشزد می‌کند که می‌توان علی‌رغم عمر کوتاه، مایه خیر و برکت ماندگار شد، گفت: تلاش مدیریت شهری در دوره ششم نیز رفع دغدغه‌ها و مسائل مردم و اجرای خدمتی ماندگار است.

شهردار اصفهان تصریح کرد: رویکرد مدیریت شهری در این دوره شهری، به نفع مناطقی است که طی سال‌های گذشته از امکانات کمتری برخوردار شدند، بر این اساس محله‌محوری و توجه ویژه به مناطق کمتربرخوردار را در اولویت برنامه‌های خود قرار دادیم.

وی با بیان اینکه همه موارد بودجه‌ای و اعتبارات در سایت شفافیت شهرداری مرکزی قرار داده شده است و مردم می‌توانند از جزئیات آن آگاهی پیدا کنند، خاطرنشان کرد: در این دوره مدیریت شهری بر اساس تأکیدات شورای اسلامی شهر، افتتاح فاز اول خط دو مترو اصفهان بر اساس برنامه‌ریزی‌ها و پیش‌بینی‌ها تا پایان سال ۱۴۰۳ در منطقه ۱۴ از محله دارک تا میدان قدس اتفاق خواهد افتاد.

قاسم‌زاده با اشاره به مشکلات متعدد منطقه ۱۴ از جمله ساماندهی بعضی محورها و خیابان‌ها از مدت‌های گذشته گفت: با توجه به منابع مالی محدود و معضلات متعدد در این منطقه چاره‌ای جز برنامه‌ریزی، اولویت‌بندی و ساماندهی تدریجی امور نداریم؛ در این راستا می‌توان به رفع مشکل ۴۰ ساله جاده جلوان و جاده معروف به مسیر مرگ اشاره کرد.

وی با تاکید بر اینکه بسیاری از اقدامات شهرداری در حال حاضر زیر پوسته شهر و در عمق ۳۰ متری برای احداث خط دو مترو در حال رقم خوردن است، گفت: در حال حاضر روزانه هزار نفر در دو شیفت با اعتبارات هنگفتی به ازای احداث هر کیلومتر خط مترو، ۵۰ میلیون یورو، در حال فعالیت هستند.

شهردار اصفهان اظهار کرد: تا پایان سال ۱۴۰۳ ایستگاه‌های خط دو مترو واقع در منطقه ۱۴ راه‌اندازی خواهد شد.