بانک دی خریدار بلوک ۰.۷۸ درصدی سهام “دماوند” شد نتیجه مزایده شرکت بیمه دی برای فروش بلوک ۰.۷۸ درصدی سهام نیروگاه دماوند مشخص و با ارزش ۱۸۵.۱ میلیارد تومان به بانک دی رسید ! به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شرکت بیمه دی که از ۲۷ دی برای برگزاری دو مجمع عادی بطور فوق‌العاده و […]

نتیجه مزایده شرکت بیمه دی برای فروش بلوک ۰.۷۸ درصدی سهام نیروگاه دماوند مشخص و با ارزش ۱۸۵.۱ میلیارد تومان به بانک دی رسید !

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، شرکت بیمه دی که از ۲۷ دی برای برگزاری دو مجمع عادی بطور فوق‌العاده و فوق‌العاده تا کنون در توقف نماد به سر می برد پیرو مزایده بلوک 0.78 درصدی سهام نیروگاه دماوند از فروش آن به سهامدار عمده به ارزش ۱۸۵٫۱ میلیارد تومان خبر داد.

بر اساس این گزارش، “ودی” اعلام کرد: پیرو فروش بلوک 0.78 درصدی معادل ۴۳٫۱ میلیون سهام شرکت تولید نیروی برق دماوند، بانک دی با مبلغ مورد توافق ۱۸۵٫۱ میلیارد تومان برنده مزایده شد. برای تسویه ۱۰ درصد به صورت نقد و الباقی اقساط حداکثر ۶ ماهه از تاریخ انجام معامله با تایید مزایده گذار پرداخت می شود.

این در حالی است که بانک دی مالکیت ۷۰٫۹۹ و ۱۵٫۸ درصد سهام دو شرکت تولید نیروی برق دماوند و بیمه دی را در اختیار دارد و ۲۵ دی ماه، بلوک ۷۰٫۸۳ درصدی سهام “دماوند” را به ارزش ۳۱٫۸ هزار میلیارد تومان، روانه میز فروش کرد که به رغم عدم ارائه پیشنهاد خرید، مذاکرات با صنایع انرژی‌بر و سایر سازمان‌ها و شرکت‌های واجد شرایط با حفظ صرفه و صلاح بانک و سهامدران به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد