کشف ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه قاچاق در اصفهان رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه قاچاق در عملیات ماموران این پلیس در شهر اصفهان خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: ماموران […]

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان از کشف ۱۲۰ دستگاه موتورسیکلت و دوچرخه قاچاق در عملیات ماموران این پلیس در شهر اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، مهدی سبحانی فر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری پلیس بیان کرد: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان حین کنترل و سرکشی از انبارها و باربری های شهر اصفهان متوجه دپوی تعداد زیادی موتورسیکلت و دوچرخه در یکی از انبارها شدند.

وی افزود: پس از بررسی تخصصی صورت گرفته مشخص شد این انبار در سامانه جامع انبارها ثبت نشده و ورودی و خروجی نیز به مبادی مربوطه اعلام نشده که به استناد قانون مبارزه با قاچاق کالا مشمول جرم قاچاق می شود.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: در بازرسی از انبار مذکور تعداد ۵۳ دستگاه موتورسیکلت و ۶۷ دستگاه دوچرخه به ارزش ۴۰ میلیارد ریال کشف شد که در این خصوص پرونده تشکیل و موضوع تحت رسیدگی قانونی است.