فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک اخلالگر بازار ارز و سکه و کشف ارز و سکه غیر مجاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از مخفیگاه متهم خبر داد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ” غلامرضا براتی ” در گفت وگو با خبرنگار […]

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر از دستگیری یک اخلالگر بازار ارز و سکه و کشف ارز و سکه غیر مجاز به ارزش ۲۰ میلیارد ریال از مخفیگاه متهم خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان اصفهان، سرهنگ” غلامرضا براتی ” در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس بیان داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر در پی وصول خبری مبنی بر اخلال فردی در بازار ارز و سکه و فروش ارز غیر قانونی کشورهای مختلف در واحد صنفی فروش بدلیجات خود موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات لازم و کسب اطمینان از درستی موضوع و تکمیل اطلاعات خود طی هماهنگی با مرجع قضائی از واحد صنفی متهم بازدید کردند که در بازرسی به عمل آمده ۳۹۲ عدد ارز خارجی مربوط به کشورهای مختلف به همراه مقادیری ارز تقلبی، ۲۱ عدد ارز باطله و ۱۸۰ عدد انواع سکه های خارجی کشف شد.
فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر با بیان اینکه متهم توسط ماموران دستگیر و به یگان انتظامی منتقل شد گفت: ماموران در بازرسی از منزل این شخص ۵ هزار یورو نیز کشف و جمع آوری کردند.
سرهنگ براتی ارزش مجموع ارزها و سکه های مکشوفه از مغازه و منزل متهم را براساس ارزیابی کارشناسان مربوطه بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: در این خصوص پرونده تشکیل و این اخلالگر نظام اقتصادی برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد.