خبرنگاران سربازان جبهه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه هستند مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران سربازان جبهه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه هستند و همواره مطالبه گر حقوق حقه مردم و عامل انعکاس خدمات مسئولین بودند ولی هیچگاه برای خود […]

خبرنگاران سربازان جبهه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه هستند

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران سربازان جبهه آگاهی بخشی و فرهنگ سازی در جامعه هستند و همواره مطالبه گر حقوق حقه مردم و عامل انعکاس خدمات مسئولین بودند ولی هیچگاه برای خود و حقوق خود مطالبه نداشته اند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ احمد فعله گری در باره روز خبرنگار و گرامیداشت این روز چنین گفت: روز خبرنگار یادآور رشادت ها و جسارت های انقلابی خبرنگارانی است که همیشه و در همه صحنه ها آماده مبارزه در جبهه فرهنگی بوده و با قلم رسای خود در جهت اعتلای نام ایران عزیر تلاش نموده اند و چه زیباست. اندیشه‌هایی که توسعه و آبادانی را ترویج می‌کنند و چه خطیر است وظیفه صاحبان قلم که اندیشه‌های زیبا را به رشته تحریر در می‌آورند.

احمد فعله گری افزود: ۱۷ مرداد را به نام خبرنگاران می‌شناسیم، همان ها که در کشاکش سختی‌ها و تلاطم‌ها قلم بر زمین ننهادند و ارمغان‌آور روشنگری برای این مرز و بوم بودند.

وی ادامه داد: روز خبرنگار، فرصتی است برای تکریم صاحبان قلم که در راه حق و حقیقت می‌نویسند و با پاس‌داری از ارزش‌های ایرانی و اسلامی، وحدت ‌بخش آحاد مختلف مردم برای رسیدن به ایرانی آباد و سربلند می‌شوند.

مدیر عامل شرکت گاز استان کردستان در ادامه سخنانش از زحمات خبرنگاران در انعکاس اخبار حوزه گاز تقدیر کرد و بیان داشت : در حال حاضر شرکت گاز استان کردستان با تخت پوشش قرار دادن ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و ۹۸ درصد جمعیت روستایی رسالت خود را برای تامین انرژی مستمر برای بخش مسکونی و صنعتی ایفاء نموده است و شبکه های گاز طبیعی حتی از پاسگاه های مرزی نیز قدم فراتر نهاده و مرزنشینان غیور دیگر دغدغه ای برای تامین سوخت ندارند و این امر رسالت اهل قلم را برای انعکاس این فعالیت ها سنگین تر می کند که الحمدالله خبرنگاران فعال در این بخش همیشه یار و یاور شرکت گاز استان کردستان در انعکاس اخبار بوده اند.
فعله گری در پایان سخنان خود عنوان کرد: شرکت گازکردستان همواره قدردان زحمات و از خودگذشتگی‌های این قشر زحمت کش و تلاشگر بوده و نیک می‌داند بدون حضور خبرنگاران پیشبرد اهداف این مجموعه هرگز امکان پذیر نبوده و همچنان نیازمند همراهی و مساعدت صاحبان اندیشه و آگاهی هستیم تا در کنار یکدیگر روزهای بهتری را برای ایران سرافراز رقم بزنیم.
در پایان این مراسم از خبرنگاران حاضر در جلسه تقدیر بعمل آمد.

کویستان عبدالحکیمی/کردستان