بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام اعلام می‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،هواشناسی اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای از تنش دمایی و کاهش دما به زیر صفر درجه سانتی‌گراد در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان از اواخر […]

بر اساس هشدار مرکز پیش‌بینی سازمان هواشناسی کشور، رنگ زرد برای آگاهی بخشی، رنگ نارنجی برای حفظ آمادگی و رنگ قرمز برای اقدام اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران،هواشناسی اصفهان با صدور اطلاعیه‌ای از تنش دمایی و کاهش دما به زیر صفر درجه سانتی‌گراد در ارتفاعات و مناطق سردسیر استان از اواخر وقت روز سه شنبه تا اوایل وقت روز پنجشنبه هفته جاری در برخی مناطق استان خبر داد.

وضعیت کاهش نسبی دما بین پنج تا هفت درجه سانتی‌گراد و احتمال سرمازدگی برای مناطق شمال و شرق استان و ارتفاعات غربی و مناطق سردسیر خواهد بود و احتمال خسارت به صنعت کشاورزی وجود دارد.

این اداره کل همچنین در اطلاعیه دیگری از وزش باد به نسبت شدید تا شدید همراه با گرد و خاک محلی و کاهش دید از اواخر وقت روز سه شنبه تا اواخر وقت روز چهارشنبه در نیمه شرقی و مناطق مرکزی استان خبر داد.