حماسه ماندگار روز قدس در اصفهان با حضور مردم مرتضوی با اشاره به حضور گسترده مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس این روز را تجلی گاه وحدت مردم پیرامون مسئله فلسطین بیان کرد و گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس یک روز ماندگار و تاریخی را رقم زد. سید رضا مرتضوی در حاشیه […]

مرتضوی با اشاره به حضور گسترده مردم اصفهان در راهپیمایی روز قدس این روز را تجلی گاه وحدت مردم پیرامون مسئله فلسطین بیان کرد و گفت: حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس یک روز ماندگار و تاریخی را رقم زد.

سید رضا مرتضوی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفتگو با خبرنگار سرویس سیاسی پایگاه خبری شهید یاران؛ با بیان اینکه حضور حماسی مردم در راهپیمایی روز قدس یک روز ماندگار و تاریخی را رقم زد گفت: از سال‌های گذشته از وقتی که به تدبیر حضرت امام خمینی (ره) این روز به نام روز قدس برای حمایت از مردم غزه و فلسطین نامگذاری شد، مردم ما سعی کردند با یک نگاه جامع به مسئله قدس در این روز حضور پیدا کنند به طوری که امروز می‌توانیم قاطعانه بگوییم روز قدس تجلی‌گاه وحدت مردم پیرامون مسئله فلسطین است.

استاندار اصفهان افزود: امسال باتوجه‌به جنایات گسترده‌ای که رژیم صهیونیستی در قبال مردم غزه داشتند، شرایط خیلی متفاوت شده و غم و اندوهی ویژه در دل‌وجان مردم آزادی‌خواه و همهٔ کسانی که در انسانیت تعریف می‌شوند ایجاد شده به‌نحوی‌که شرایط حضور مردم احساسی‌تر و حماسی‌تر از دیگر روزهای قدس شده است.

وی با اشاره به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت جمعی از فرماندهان مقاومت در کنسولگری ایران در سوریه اظهار کرد: چند روز گذشته یکی دیگر از جنایات رژیم صهیونیستی با حمله به کنسولگری ایران در سوریه رقم خورد و تعدادی از عزیزان مرا به شهادت رساندند، این غم و اندوه چندبرابر شده و با شرایط متفاوتی مردم در این روز حضور پیدا کردند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد و گفت: امیدواریم همان‌طور که رهبری معظم انقلاب فرمودند، در حداقل زمان سیلی محکمی به گوش رژیم صهیونیستی نواخته شود و نسبت به این همه جنایت‌کاری که در غزه در حال انجام است اتفاق ویژه‌ای رقم بخورد و نیستی و نابودی این رژیم را در همین سال شاهد باشیم.

خبرنگار: الهام خانی