تولید بیش از ۲٫۶ میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی در نیروگاه بندرعباس معاون بهره‌برداری نیروگاه بندرعباس از تولید ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون کیلووات‌ساعت انرژی طی پنج ماه گذشته در این نیروگاه خبر داد. به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی مرادی” اظهار داشت: از این میزان انرژی تولیدی […]

تولید بیش از ۲٫۶ میلیارد کیلووات‌ساعت انرژی در نیروگاه بندرعباس

معاون بهره‌برداری نیروگاه بندرعباس از تولید ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون کیلووات‌ساعت انرژی طی پنج ماه گذشته در این نیروگاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شهید یاران به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، “مهدی مرادی” اظهار داشت: از این میزان انرژی تولیدی دو میلیارد و ۵۶۷ میلیون و ۷۸۰ هزار کیلووات‌ساعت سهم واحدهای بخار و ۲۸ میلیون و ۴۹۷ هزار کیلووات‌ساعت سهم واحدهای گازی بوده است.
معاون بهره‌برداری نیروگاه بندرعباس خاطرنشان کرد: این نیروگاه در مرداد امسال نیز افزون‌بر ۵۵۲ میلیون و ۵۴۰ هزار کیلووات‌ساعت انرژی تولید کرده است.
مرادی در پایان افزود: نیروگاه بندرعباس با چهار واحد بخاری و دو واحد گازی با ظرفیت ۱۳۲۰ مگاوات به عنوان بزرگترین نیروگاه جنوب‌شرق کشور، نقش بسزایی در پایداری شبکه برق سراسری و تامین برق استان هرمزگان دارد.