به دنبال اطلاعیه پلیس فتا درباره کلاهبرداری با نام مخابرات، مدیرکل ارتباطات این شرکت تاکید کرد که هیچ کدی به منظور انجام عملیات، برای مشترکان ارسال نمی‌شود. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات هشدار داد: متاسفانه برخی کلاهبرداران به هر طریقی حتی به بهانه کابل برگردان درخواست می‌کنند […]

به دنبال اطلاعیه پلیس فتا درباره کلاهبرداری با نام مخابرات، مدیرکل ارتباطات این شرکت تاکید کرد که هیچ کدی به منظور انجام عملیات، برای مشترکان ارسال نمی‌شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران، محمدرضا بیدخام، مدیرکل ارتباطات شرکت مخابرات هشدار داد: متاسفانه برخی کلاهبرداران به هر طریقی حتی به بهانه کابل برگردان درخواست می‌کنند کد ارسال شده به مشترک برایشان خوانده شود.

او گفت: توصیه ما به مشترکان این است که از در اختیار قرار دادن هرگونه کد چه به صورت متنی و چه به صورت صوتی در موبایل یا تلفن ثابت به دیگران خودداری کنند. چرا که متاسفانه این راهکاری است برای برخی کلاهبرداران که سوءاستفاده می‌کنند و این سوءاستفاده ‌ها جنبه‌های مختلفی دارد.

بیدخام تاکید کرد: اصلا برای انجام کابل برگردان یا سایر عملیات‌های مخابراتی نیازی به اعلام کد از سوی مشترک نیست و مشترکان باید در این رابطه آگاه باشند.