نشست تخصصی کتابخوان ویژه روز جهانی کودک در سنندج برگزار شد به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج و با حضور معصومه حسنی خونسار، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، نشست تخصصی کتاب خوان ویژه روز جهانی کودک در سنندج برگزار شد. به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به همت […]


نشست تخصصی کتابخوان ویژه روز جهانی کودک در سنندج برگزار شد


به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج و با حضور معصومه حسنی خونسار، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان، نشست تخصصی کتاب خوان ویژه روز جهانی کودک در سنندج برگزار شد.


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری شهید یاران از کردستان؛ به همت اداره کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج و با حضور معصومه حسنی خونسار، سرپرست اداره کل کتابخانه های عمومی استان نشست تخصصی کتابخوان ویژه روز جهانی کودک در سنندج برگزار شد.
در این نشست برخی از کتابداران کتابخانه های عمومی شهرستان سنندج، به مناسبت روز جهانی کودک و آغاز هفته ملی کودک به معرفی کتاب هایی تخصصی با موضوع کودک پرداختند.
هانا علی نژادی، کتابدار کتابخانه عمومی خاتم الانبیاء در ابتدای این نشست به معرفی کتاب «شادی را به فرزند خود هدیه کنید»، نوشته بتی راد و ترجمه آرتمیس مسعودی برای حاضران پرداخت.
«آن سوی اتیسم »به نویسندگی صدیقه فراهانی از کتاب های دیگری بود که توسط نشر پارسه به چاپ رسیده است و در این نشست توسط نازنین نجم الدینی کتابدار کتابخانه مرکزی امام خامنه ای (مدظله العالی) شهرستان سنندج معرفی شد.
لیلا زارعی کتابدار کتابخانه شهید مطهری سنندج نیز در ادامه نشست کتاب «شیوه های فرزند پروری » را ارائه داد؛ کتاب مذکور توسط ماهرخ داووی نگاشته شده، و انتشارات فرهنگستان اندیشه آن را به چاپ رسانده است.
کتاب « روش‌های برخورد با خشونت در کودکان – چگونه به فرزندم کمک کنم » به نویسندگی توماس کایزر و ترجمه لیلا لفظی نیز توسط کویستان درویشی، کتابدار کتابخانه عمومی فردوسی سنندج برای حاضران معرفی شد.
عصمت ربیعی، کتابدار کتابخانه عمومی مستوره اردلان سنندج نیز از کتابدارانی بود که در این نشست تخصصی کتاب خوان، کتاب « مشق شب را شیرین کنیم»، نوشته کارولا انگلر با ترجمه سپیده خلیلی را برای افراد حاضر در نشست معرفی کرد.
گفتنی است؛ در پایان با اهدای لوح تقدیر از ارائه دهندگان کتاب در نشست تخصصی کتاب خوان ویژه هفته ملی کودک تجلیل به عمل آمد.

کویستان عبدالحکیمی